Archiwum z dnia 2016.05.01
- 02:22 Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
- 18:18 Mediaexpert.pl najchętniej odwiedzana w pracy, w domu - Stargames.com (TOP10)
- 18:58 Reklamy tygodnia: Procter & Gamble, „#lapjaja”, Virgin Mobile, iPhone 6s (wideo)
- 21:43 Chrome na urządzeniach mobilnych z blisko 50-proc. udziałem, w dół Safari, przeglądarka Androida i Opera Mini
- 21:52 Schoolboy Q wystąpi na Orange Warsaw Festival
- 22:00 Pochodzenie marki ważne dla konsumentów
- 23:32 Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal
- 23:33 Tomasz Kulisiewicz: rejestracja wszystkich pre-paidów to wielkie koszty i obciążenia administracyjne, a efektywność znikoma
- 23:43 W kwietniu deflacja pogłębiła się
- 23:48 Borys Szyc zagra w drugim sezonie serialu "Pakt"