Archiwum z dnia 2016.05.07
- 00:37 Majówka pełna wrażeń
- 00:47 KOD skarży się na niewpuszczenie jego działacza do „Dziś wieczorem”. TVP: zapraszaliśmy tylko Mateusza Kijowskiego
- 00:47 Dyrektor Czwórki zdjęła wydanie audycji Filipa Chajzera, ale nie zrywa z nim współpracy
- 00:57 Jubileuszowa certyfikacja artykułów spożywczych programu promocyjnego „Doceń polskie”
- 01:16 Tomasz Lis krytykuje dane TVP o kosztach jego programu: brednie i manipulacja, autopromocja nie jest wydatkiem reklamowym
- 01:33 Pharrell Williams gwiazdą Open'er Festival 2016
- 02:16 Fashion House Outlet Centre Piaseczno z reklamami i identyfikacją od Valkea Media
- 02:42 Alexa Hackathon - Amazon zaprasza polskich programistów do Gdańska
- 11:30 LG Stylus 2 debiutuje w Polsce
- 11:32 Neuron PR rozpoczyna obsługę firmy eduart
- 20:45 Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach
- 21:38 Deynn i Littlemooonster96 w kampanii Coca-Cola. Dlaczego marka stawia na twórców internetowych?
- 23:00 Spadła sprzedaż czołowych miesięczników w Polsce. „Kobieta i Życie” liderem (top 109 tytułów)
- 23:10 Facebook z najwyższym ROI w social media według marketerów
- 23:11 Klaudiusz Pobudzin z „Wiadomości” skrytykowany przez publicystę TVP Info za pytania do Mateusza Kijowskiego
- 23:20 Reklama telewizyjna wzrosła w kwietniu o 9 proc. Polsat wyprzedził TVN
- 23:50 „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” z rekordowo niską sprzedażą. „Super Express” dogania „GW”, tylko „GPC” na plusie