Archiwum z dnia 2016.05.26
- 20:19 AdCookie odpowiedzialne za kampanię online nowej akcji Marwitu – Marwitalizacja „Mamy parę do działania”
- 21:25 Sportowy Dzień Dziecka w Parku Wodnym Koszalin
- 22:00 Belgia reklamami chce poprawić wizerunek nadszarpnięty atakami terrorystycznymi
- 22:18 Czerwone i zielone burgery w McDonald’s promują „Angry Birds”
- 22:32 ABW Superbruk dostarcza materiały na podlaskie ekspresówki
- 23:00 Kampania „Nude for All” przełamuje stereotypy w reklamie bielizny
- 23:10 Play oraz Serce i Rozum liderami marek telekomunikacyjnych na Facebooku, u Plusha najwięcej się dzieje
- 23:22 Co trzeci użytkownik Spotify płaci za dostęp, serwis z 80-proc. wzrostem wpływów i stratą netto
- 23:40 Współczesna matka Polka nie chce inspirować się swoją mamą