Archiwum z dnia 2017.06.03
- 16:03 Headz wprowadza badania i symulacje outdoorowych kampanii reklamowych
- 20:52 Tomasz Szymczak za Joannę Grandzicką wiceprezesem Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości
- 21:36 Magda Marcinkowska senior account managerem w Neon Shake
- 21:43 Mateusz Maranowski z Telewizji Polskiej prowadzącym audycje w Polskim Radiu 24
- 23:10 Press Club Polska krytykuje policjantów w strojach fotoreporterów na meczu Ruch - Górnik. „Nie udawajcie dziennikarzy”
- 23:11 1,5 mln widzów „Świata według Kiepskich”. Powstanie kolejny sezon
- 23:20 Coca-Cola, Colgate, Lifebuoy, Maggi i Pepsi w czołówce najczęściej kupowanych marek na świecie (Top 50)
- 23:22 Agora prześwietli polityków w serwisie Sonar. Vadim Makarenko: to eksperymentalny projekt
- 23:39 Reklamowa wojna Lidla i Edeki: prężenie muskułów bez większego sensu strategicznego? (opinie)