Archiwum z dnia 2018.02.13
- 08:53 Alexandra Burke pokazała "Shadow"
- 10:26 „Dinozaury pod lupą” nowym cyklem National Geographic (wideo)
- 10:48 Nowi pracownicy w Saatchi & Saatchi IS
- 11:11 Okularnicy na stoku – czy są bezpieczni?
- 11:42 Subtelna wygoda
- 13:22 Polscy pacjenci muszą walczyć - nadal są leczeni gorzej, niż pozwala na to współczesna medycyna i światowe standardy. Wygrają tylko jeśli ich wesprzemy.
- 14:18 Dom Bezpieczny na Budmie 2018
- 16:29 „Pierwszy zespół: Juventus FC” od 16 lutego w Netflixie
- 17:00 Radosław Marter partnerem zarządzającym grupy kapitałowej one2tribe
- 17:06 „Moja sarenko” i „moja kapustko”, czyli jak wyrazić uczucia zagranicą
- 19:01 Huta 19 zasila zespół kreacji
- 20:00 Wal-Mart, Costco, The Kroger Co największymi detalistami na świecie
- 20:03 Jakub Karólewski nowym project managerem The Dust
- 20:31 Kenwood rozszerza współpracę z Grandes Kochonos Digital
- 20:41 TVN pokaże widowisko "Pożaru w Burdelu" pt. "Fabryka Patriotów"
- 20:44 Grupa Żywiec ze spadkiem zysku netto w 2017 roku
- 21:00 Napoleon pokazuje wzór na idealną promocję w reklamie Carrefour Polska
- 21:03 Premium Mobile: większe pakiety internetu LTE w taryfach Freedom
- 21:05 Tomasz Musiał i Nikodem Sarna w zespole Netsprint Group
- 21:06 Beata Kozidrak na okładce „Wysokich Obcasów Extra”
- 21:07 Odpowiednia polityka cenowa przedsiębiorstwa zwiększy marżę i napędzi sprzedaż
- 21:07 Marcowe wydanie „Kocham Ogród” z pakietem nasion na nowy sezon
- 21:08 Za 10 lat głównym kanałem dostępu do banku będzie aplikacja mobilna
- 21:10 „CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko „Komputer Świat” na plusie
- 21:15 Bartosz Szreter awansował w Saatchi & Saatchi IS na digital account directora
- 21:18 Nowa odsłona serwisu „Harpers Bazaar” stawia na fotografię i wideo oraz poszerza ofertę dla reklamodawców
- 21:19 Sąd Apelacyjny nakazuje „Faktowi” sprostowanie tekstu o niechęci marszałka Sejmu do uchylenia immunitetu posłowi PiS Łukaszowi Zbonikowskiemu
- 21:20 Pelé w kampanii Mastercard podkreślającej bezcenne chwile w Lidze Mistrzów (wideo)
- 21:21 Netflix opublikował oficjalny teaser „Serii niefortunnych zdarzeń 2” (wideo)
- 21:22 Niestabilne prawo, biurokracja i koszty pracy - największe bariery dla sektora MSP
- 21:23 Trinity Mirror kupuje „Daily Express” za 127 milionów funtów
- 21:24 Poczta Polska wyśle SMS-em numer telefonu do kuriera
- 21:25 11. edycja „Kocham Cię, Polsko!” od 3 marca w TVP2 (wideo)
- 21:28 Młodzi chętnie zakładają własne firmy. Motywuje ich potrzeba bycia niezależnym oraz chęć zysku
- 21:29 T-Mobile z najszybszym mobilnym internetem w styczniu br. Na końcu Play
- 21:30 UOKiK: pedagog szkolny i małe napisy w reklamach Magmisiów mylące, Aflofarm ma sprostować nieprawdziwe informacje
- 21:31 "The Highwaymen" - Kevin Costner i Woody Harrelson ścigają Bonnie i Clyde'a dla Netfliksa
- 21:32 Nieruchomości i obligacje korporacyjne mogą być czarnym koniem inwestycji w 2018 roku
- 21:33 Instagram będzie powiadamiał o screenshotach z treści zamieszczanych w Stories
- 21:33 Nowa wersja filmu „Benji” w Netflixie
- 21:35 Grupa R22 za 2,81 mln zł kupuje agencję Seofabryka
- 21:39 15 kanałów sportowych Canal+, Eleven i Eurosport w Player+
- 21:39 W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.
- 21:40 Szefowa Newsweek.pl Aleksandra Karasińska będzie też kierowała redakcją Forbes.pl
- 21:41 Grażyna Ogrodnik nowym prezesem Promotora. Odchodzi Bartosz Tyrawski
- 21:42 „M jak miłość” wygrało z konkursem skoków z ZIO. „Wydarzenia” wyżej od „Wiadomości”
- 21:43 Coraz bliżej polskiego auta elektrycznego. Do małoseryjnej produkcji trafi w 2019 roku
- 21:44 Eurosport 1 najchętniej oglądany w styczniu. Polsat Sport Fight zyskał najwięcej
- 21:47 Lech Kaczoń o uchwale krajobrazowej Gdańska: takiej hipokryzji nie zaprezentował jeszcze żaden samorząd
- 21:47 Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun partnerami, będą wspólnie realizować projekty digital i ATL
- 21:48 Tomasz Ławnicki, Piotr Rodzik i Jakub Noch wydawcami strony głównej naTemat.pl
- 21:49 Polscy reklamodawcy zaniepokojeni zmianami w ochronie danych oraz rosnącą pozycją Google i Facebooka
- 21:50 Axel Springer inwestuje w Magic Leap, chce tworzyć materiały w technologii AR
- 21:51 „Kruk. Szepty słychać po zmroku” od 18 marca w Canal+ i Canal+ Now w jakości 4K
- 21:51 Jacek Karnowski o krytyce Julii Przyłębskiej jako Człowieka Wolności „Sieci”: atakują ją zwykli idioci czy coś więcej?
- 21:55 Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)
- 21:55 114 tys. widzów „Dzień dobry Polsko”. Drugi sezon morning-show z gorszymi wynikami od pierwszego
- 21:57 TVP1 porządkuje ramówkę: programy Gargas i Pospieszalskiego zamieniają się miejscami
- 21:57 KRRiT ujawniła dokumenty dot. uchylonej kary dla TVN. Hanna Karp z szeregiem zrzutów wobec TVN24, a pozytywnie o TVP Info
- 21:59 Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm
- 22:00 Onet z najpopularniejszą stroną główną. Zyskały też WP, Interia i Gazeta.pl
- 22:02 Fundacja Tomasza Sakiewicza wycofała się z tworzenia Puszcza.tv za 6 mln zł dotacji
- 22:22 „Diagnoza”, Mikołaj Roznerski, Martyna Wojciechowska, Anita Werner, Michał Szpak, Dariusz Szpakowski i „Lombard” z Telekamerami 2018
- 22:33 Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube’a
- 22:38 Debata CMWP SDP o własności mediów: zostaliśmy skolonizowani, promowano obce wzorce, niezbędna dekoncentracja
- 22:44 Michael Todd: Blokada reklam w Chrome ma uczynić internet lepszym miejscem