Archiwum z dnia 2018.07.16
- 11:25 Apartament w futurystycznym budynku w Nicei
- 12:44 „Steven Universe 4 ” w Cartoon Network
- 13:11 Integracja SaldeoSMART z programem KPR firmy „bc” Bogdan Chudzikiewicz
- 16:33 Red Lipstick Monster, Rezi, Izak i Człowiek Warga w kampanii Play
- 16:45 Streetcom dla marki Smakowita
- 16:48 Clue PR wygrywa przetarg Schneider Electric
- 17:06 Beckers promuje w radiu swój wakacyjny konkurs
- 17:48 „Działkowiec” liderem w kwietniu. Wszystkie tytuły na minusie
- 18:25 Michał Mroczek z awansem w Tradedoubler
- 19:16 Czy ubiór może mieć wpływ na nasze zdrowie?
- 19:18 Marta Kowalczyk szefem warszawskiego oddziału SEOgroup i new business directorem
- 20:10 Małgorzata Świtała prowadzącą „Minęła 8” w TVP Info
- 22:00 Seriale „Piknik pod Wiszącą Skałą” i „Il Cacciatore. Polowanie na mafię” od 2 sierpnia w Canal+
- 22:00 Promująca szybkie odchudzanie reklama Therm Line Fast nieetyczna
- 22:05 Umowa Unia Europejska - Japonia pomoże polskim eksporterom
- 22:10 KRRiT uruchomiła serwis z informacjami o udogodnieniach w programach dla niesłyszących lub niedowidzących
- 22:18 Inwestycje w ziemię mogą przynieść spory zysk, ale czeka na nas jednak dużo pułapek
- 22:22 W Cannes Lions kreatywność coraz częściej oznacza innowacje, polskiej branży nie stać na dużą obecność na festiwalu
- 22:22 Wzrosła liczba pracowników w Ministerstwie Kultury. 455 na etatach
- 22:27 Jeff Bezos rusza z komercyjnymi lotami w kosmos, cena od 200 tysięcy dolarów
- 22:30 Krzysztof Gonciarz uruchomił sponsoring na kanale Zapytaj Beczkę
- 22:33 Joanna Dressler zadebiutowała w „Informacjach” w Polsat News
- 22:33 Film "Downton Abbey", zagrają Maggie Smith, Michelle Dockery i Hugh Bonneville
- 22:37 Oliver Janiak ambasadorem akcji „Raz, dwa, trzy, warszawiakiem jesteś ty" Muzeum Powstania Warszawskiego
- 22:38 Lidl od 23 lipca z kolejną edycją "Lidlaków z Ryneczku"
- 22:38 W 2019 roku premiera animacji "Kraina lodu 2"
- 22:38 Taksówki na lotniskach: Polska z najtańszymi stawkami w Europie, najdrożej we Włoszech
- 22:39 Firma Krefel musi oddać pieniądze za telewizory, bo Belgowie zdobyli ponad 15 goli na mundialu
- 22:40 ClickAd Interactive zdobyła zlecenie PARP na 650 tys. zł
- 22:41 Folx kończy działalność na polskim rynku, 2 miesiące na przeniesienie numeru
- 22:41 Brand24 przez kwartał zyskał 7 proc. klientów, a przez rok - 44 proc.
- 22:42 Firma Opener prezentuje latający pojazd BlackFly. Projekt finansuje Larry Page
- 22:43 Fibaro z nowym, włoskim właścicielem. Przejęcie za 250 mln zł
- 22:44 Kamila Biedrzycka współpracuje z działem politycznym „Super Expressu”
- 22:44 "The Nevers" – nowy serial HBO. Za projekt odpowiada Joss Whedon
- 22:44 „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” z największym spadkiem
- 22:46 TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu. Najwięcej zyskał Eleven Sports 1
- 22:47 Allegro uruchamia wsparcie użytkowników przez komunikator WhatsApp
- 22:48 Filip Chajzer gra szefa ABW w filmie Patryka Vegi „Plagi Breslau”
- 22:49 Startują zdjęcia do serialu „Oko za oko”. Emisja jesienią w Czwórce
- 22:49 TVP: 10,9 mln widzów finałowego meczu mundialu, 8,4 mln wg Nielsena
- 22:50 20 proc. Polaków nie rozmawia z nikim na temat swoich zarobków. A mieszkańcy innych krajów?
- 22:51 Toruń, Zamość, Stalowa Wola i Gdańsk w „Wakacyjnej trasie Dwójki”
- 22:51 Wstrzymane prace nad „Za marzenia 2”. Brak skierowania do produkcji
- 22:51 Kate Gutman szefową ds. treści w USA Today Network
- 22:52 Marcin Jeziorski: Booost to agencja performance mediowa 2.0
- 22:54 Ewa Ivanova: Ministerstwo Sprawiedliwości blokuje moje maile. "Serwer pocztowy znajduje się na blackliście"
- 22:54 Wirtualna Polska Media łączy się z Dobreprogramy i wydawcą Pudelka. „To tylko krok formalny”
- 22:55 Beata Tadla promuje „24 godziny online.pl” w Nowa TV (wideo)
- 22:55 Izabela Pek chce przeprosin oraz zadośćuczynienia od „Wprost” za tekst i okładkę z prezydentem Dudą
- 22:56 Ludzie potrzebują inspiracji
- 22:58 KCI ustanowiła zastaw na 1,6 proc. Gremi Media i przegrała proces dot. dywidendy
- 22:58 TVP analizuje kroki prawne wobec twórcy „Generatora pasków”
- 23:05 Robert Bednarski dla Wirtualnemedia.pl: Mundial przenosi się na małe ekrany, to szansa dla marketingu
- 23:07 Coraz bliżej nowego badania telewizji i radia. Kolejny krok KRRiT
- 23:10 Ryanair nie zależy na wizerunku. „Taniość za wszelką cenę”
- 23:11 Polskie Radio ze wzrostem wpływów i zysku. Więcej na pensje, Trójka zarobiła z reklam dwa razy więcej od Jedynki
- 23:30 Agora ma problem z odzyskaniem ponad 13 mln zł. Negatywny wpływ na wynik spółki