Archiwum z dnia 2018.07.21
- 12:05 Reklamy Adidasa wstrzymane na Facebooku, firmy pracują nad udoskonaleniem pomiarów skuteczności reklam
- 15:17 InPlus Media rozpoczyna obsługę Purmo
- 15:31 360 Content Team przygotowała dla Cersanitu identyfikację kolekcji Crea
- 20:18 Nierówności. "Orange is the New Black 6" (recenzja przedpremierowa)
- 20:23 Wojciech Czuchnowski do protestujących przed Sejmem: czemu nie odbijacie zatrzymywanego przez policję?
- 21:45 „Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w maju
- 22:00 Ekstraklasa: PKO BP przez trzy lata partnerem głównym, Totalizator Sportowy z Lotto dalej sponsorem tytularnym
- 22:11 Wojciech Cejrowski broni o. Rydzyka. „Boso przez świat kosztuje 4 tys. zł za minutę”
- 23:22 Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl w dół - zyskują Wprost.pl i DoRzeczy.pl (serwisy tygodników opinii)
- 23:33 Marka Roberta i Anny Lewandowskich jest silna, przetrwa mundialową zawieruchę (opinie)