Archiwum z dnia 2018.08.23
- 09:09 FLPR wypromuje usługi Apple Financial Services
- 10:01 2Sisters PR wypromuje DFDS wśród Polaków za granicą
- 13:09 Chłopcy częściej niż dziewczynki cierpią na otyłość
- 13:11 Multikino z Colian: "Pufa dla Malucha", "Urodzinki", kampania i mobilna aplikacja
- 13:36 Życzenia co do pudełka pizzy
- 14:14 Przeżar w sercu, przechłód w głowie (i na ciele)
- 14:43 Big Picture dołącza do Związku Firm Public Relations
- 15:28 Blockchain w biznesie
- 16:00 Social Media London zaczyna współpracę z Grupą VIVE
- 16:08 Gonitwa o Puchar Przyjaźni Westminster na Torze Wyścigów Konnych Służewiec
- 16:08 Gonitwa o Puchar Przyjaźni Westminster na Torze Wyścigów Konnych Służewiec
- 16:21 Idealna śmietanka do deseru
- 16:38 Nowość do podręcznej apteczki na wyjazd
- 19:09 Leki i suplementy diety – poznaj różnicę i wybieraj je świadomie!
- 19:23 Wszystko, co powinieneś wiedzieć o papryce
- 22:10 LG na IFA 2018: urządzenia kuchenne do zabudowy Signature Kitchen Suite
- 22:11 „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
- 22:11 Brak pracowników może osłabić wzrost gospodarczy w Polsce
- 22:11 Recevent tworzy dział Wyklejanie Tablic, na czele Katarzyna Półtorak
- 22:15 RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET do góry
- 22:19 Po irańskim ataku dezinformacyjnym Facebook i Twitter likwidują ponad 900 fałszywych kont
- 22:20 Siódmy sezon „Złomowiska PL” od 29 sierpnia w Discovery Channel (wideo)
- 22:24 Wydawca gier Klabater wchodzi na rynek w USA
- 22:27 Ipla z Sci Fi transmitują e-sportowy turniej Universal Open Rocket League
- 22:30 Grupa naTemat poszerza ofertę, będzie łączyć funkcję wydawcy i agencji 360 stopni
- 22:30 „Tworzymy meblowe historie” w kampanii mebli Forte
- 22:33 Co na wrzesień szykuje Netflix? (lista premier)
- 22:33 Facebook pozbywa się kilku tysięcy opcji targetowania, by uniknąć dyskryminacji
- 22:34 Dua Lipa w koncertowej kampanii Jaguara Pace (wideo)
- 22:35 Radosław Dzieliński: z MullenLowe MediaHub do Mindshare
- 22:36 Sąd: Telewizja ZDF nie musi przepraszać za „polskie obozy zagłady”, ma prawo do swobody wypowiedzi
- 22:37 „Randka z nieznajomym” jesienią w Polsat Cafe
- 22:40 Producent Devil Energy Drink ma przeprosić i zapłacić 60 tys. zł za reklamę „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach”
- 22:41 Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych
- 22:41 Martyna Wojciechowska: Walka o prawa kobiet w Polsce odbiła się bardzo szerokim echem na świecie
- 22:42 Eurozet ma nową radę nadzorczą, to managerowie Czech Media Invest
- 22:43 "Życie nie jest czarne i białe. Tylko kawa tak" w reklamie Tchibo Black&White
- 22:43 Agnieszka Sosnowska szefową Biura Podróży Reklamy. Robert Sosnowski chce uruchomić nowe spółki
- 22:43 „Piękny wiek” - akcja telewizji History na 100-lecie odzyskania niepodległej (wideo)
- 22:44 CBOS z 4,3 mln zł wpływów statutowych i 2,4 mln zł ze sprzedaży. Strata zmalała do 42,5 tys. zł
- 22:45 Xiaomi z prawie 70-proc. wyższymi przychodami za drugi kwartał tego roku
- 22:45 Marcin Dobski odchodzi z „Wprost”
- 22:45 TVP1 i TVP Polonia pokażą widowisko NBP „Wolność we krwi”
- 22:46 Orlen szuka czterech agencji eventowych, czeka na oferty
- 22:46 Business Consulting, Effective Media Solution, Infinity Media i Media Group walczą o 20 mln zł zlecenia od Urzędu Transportu Kolejowego
- 22:46 43. FPFF w Gdyni: sekcja z filmami na 100-lecie odzyskania niepodległości
- 22:47 Frugo promowane teledyskiem Young Stars (wideo)
- 22:48 Karolina Tyniec-Margańska odpowiada za komunikację Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej
- 22:48 Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Aflofarm, Unilever i Volkswagen (Top10)
- 22:49 UPC Polska podnosi prędkość internetu do 1 Gb/s
- 22:49 RMF FM liderem w Trójmieście. Radio Gdańsk tuż za podium
- 22:50 H2O Creative przejmuje od MullenLowe i OS3 międzynarodową obsługę reklamową CCC w sieci
- 22:50 Prokuratura umorzyła śledztwo ws. źródeł informacji Wojciecha Bojanowskiego o śmierci Igora Stachowiaka
- 22:51 Łukasz Piela prezesem e-Kiosku, Piotr Łysek za Marię Wysocką w radzie nadzorczej
- 22:53 „Gang Słodziaków” w Biedronce potrwa do połowy listopada, maskotki i książka także w regularnej sprzedaży
- 22:55 „CD-Action” tańszy o 8 zł - pierwszy raz zamiast płyty zdrapka z kodem do gier na Steamie
- 22:56 Revolut wprowadza w Polsce metalową kartę i moneyback w kryptowalutach. „Na początek tylko użytkownicy Premium”
- 22:57 4fun Media kupiła 51 proc. udziałów naEkranie.pl za 2,48 mln zł i powołała Mateusza Góreckiego do zarządu
- 22:58 TVP nie pokaże ostatnich odcinków „Jaka to melodia?” z Robertem Janowskim, z programem żegna się część muzyków
- 22:58 TVP dzięki sublicencji od Polsatu będzie pokazywać jeden mecz z kolejki i skróty Ligi Mistrzów
- 22:59 Wszystkie agencje Grupy Walk ze wzrostem wpływów. Walk PR z największym zyskiem
- 23:00 Egmont Polska ze spadkiem wpływów o 3,2 proc. i wzrostem zysku do 5,6 mln zł
- 23:11 Netflix: Nie zamierzamy wprowadzać w Polsce planu Ultra, testujemy wiele różnych rozwiązań
- 23:33 „Ameryka Express” od 5 września w TVN. „Jeden z najdroższych projektów”
- 23:44 Sąd oddalił pozwy, w których RASP z Tomaszem Lisem i AWR Wprost zarzucali sobie kopiowanie koncepcji „Newsweeka” i „Wprost”
- 23:49 Cyfrowy Polsat z 4,9 mld zł wpływów i 523 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług