Archiwum z dnia 2019.06.05
- 00:55 Drożejąca żywność napędza inflację
- 08:10 Poczta Polska partnerem polskiej kadry w amp futbolu
- 09:55 Biznes ufa PGE
- 10:00 Edukacja i zabawa w MediaMarkt
- 11:31 Najnowsze rozwiązania produkcyjne Panasonic
- 11:40 Liferay Warsaw Tech Meetup: tajniki platform e-commerce
- 12:55 Plac Defilad i Coca-Cola zapraszają na wspólną kolację „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, by celebrować wolność, dialog i spotkania przy stole ponad podziałami.
- 14:21 Link4 z Credit Agricole: rower na raty z ubezpieczeniem od kradzieży
- 14:45 hive: darmowe minuty na e-hulajnogi dla posiadaczy karty miejskiej
- 14:47 Kinga Kwiecień: z TVP Sport do Betfan
- 14:57 Digital Resolution wprowadza narzędzie AdBlock Detector
- 15:25 Szpital onkologiczny Magodent wyróżniony w raporcie NFZ
- 15:57 S8 - pierwszy suplement diety dla kierowców
- 16:14 Marka sloggi dołącza do grona klientów agencji 2 Koma 7
- 17:23 Veli Dincel zarządza działem środków do prania i czystości w Henkel Polska
- 17:44 DevOps – co biznes chciałby wiedzieć, a o co boi się zapytać?
- 18:00 Zwieger reklamuje sprzęt kuchenny podkreślając jakość i wzornictwo (wideo)
- 19:06 Poznajcie Kaczkę i Królika z filmu "Toy Story 4"
- 20:25 Maciej Majzner dyrektorem kreatywnym marki Dastan
- 20:33 Agencja Monday strategicznym partnerem platformy Sharebee
- 21:30 RMF FM i Radio Gra ex aequo liderami w Toruniu. Awans Meloradia
- 21:46 Ultratriathlonista Robert Karaś reklamuje samochody Cupra
- 21:51 Katarzyna Fraś: z Grupy Tauron do GSK
- 21:59 „Praca marzeń” w USA – EF Polska rekrutuje
- 22:00 PZU wdraża wirtualnego doradcę na Asystencie Google
- 22:15 Słupy sensoryczne reklamują Muzeum Warszawskiej Pragi
- 22:17 „Wysokie Obcasy Extra” zaczynają talk-showy na żywo z czytelnikami, prowadzącym Mariusz Szczygieł
- 22:18 Artur Wójcik: z OMD do ClickAd Interactive
- 22:19 Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz z Open Mobi kupili udziały w Mobehave
- 22:23 Katarzyna Hauton global brand managerem w eSky.pl
- 22:34 Smartfon LG Q60 w promocji z głośnikiem za 1099 zł (wideo)
- 22:35 Twitter przejmuje startup Fabula AI. Chce walczyć sztuczną inteligencją z fake newsami
- 22:35 Coca-Cola uczy na billboardach recyklingu
- 22:37 „No Limits” dla dziewczynek we wspólnej kampanii Mercedesa i Mattela
- 22:39 Polacy to ignoranci, jeśli chodzi o selekcję odpadów
- 22:40 Oppo startuje z kampanią smartfona Reno 10x Zoom
- 22:40 Facebook udostępnia wydawcom możliwość pobierania opłat w Instant Articles
- 22:40 Play: 97,9 proc. Polaków w zasięgu LTE, 5G Ready - 12,7 proc.
- 22:41 Youtuber Reżyser Życia w nowej odsłonie kampanii #NomalnaSprawa
- 22:41 Huawei aktualizuje nakładkę systemową na starsze modele smartfonów. 100 mln urządzeń do końca czerwca 2019 roku
- 22:41 First Line Polska organizuje konkurs dla klientów spółki Tauron
- 22:42 Konrad Mazur nie będzie już wydawcą i producentem ''Magazynu Ekstraklasy'', program znika z ramówki Onetu
- 22:42 Wydawnictwo Egmont wydaje czasopismo dla maluchów "Fisher Price"
- 22:42 „Lex Uber” wejdzie w życie 1 stycznia 2020 roku. Prezydent podpisał ustawę
- 22:42 Salma Hayek i Alec Baldwin w filmie "Imprezowi rodzice" (zobacz zwiastun)
- 22:43 Onet: „Wiadomości” marginalizują Morawieckiego. TVP: programy informacyjne rzetelne i samodzielne
- 22:44 Nike i dziewczęca eskorta przed mundialem kobiet we Francji
- 22:44 Aleksandra Wojciechowska prezenterką „Faktów” RMF FM
- 22:44 W Gdańsku powstaje mural z "Kobietami Wolności" w ramach akcji "Wysokich Obcasów"
- 22:45 Ewa Stańczyk zastępcą dyrektora biura reklamy w Fashion Group
- 22:45 Wydawca „Polityki” i „Forum” ze spadkiem wpływów i stratą operacyjną, Polityka Info w górę dzięki dywidendzie z TOK FM
- 22:45 Festiwalowe Radio Opole zmienia nazwę na Radio Opole 2 Kultura
- 22:46 Opel: elektryczna Corsa-e w Polsce od 124 490 zł (wideo)
- 22:48 Amerykańscy giganci technologiczni pod antymonopolową lupą. Na liście Google, Facebook, Amazon i Apple
- 22:48 Elizabeth Banks i Cate Blanchett w serialu "Mrs. America"
- 22:49 Apple: profesjonalny wyświetlacz Pro Display XDR za 4999 USD. Podstawka dodatkowo za 999 USD (wideo)
- 22:50 Huawei tłumaczy Polakom kryzys w USA. Powstała specjalna strona internetowa
- 22:51 „Duży Format” w „Gazecie Wyborczej” z mniejszą objętością. Żegnają się Tochman, Orliński i Sztuczne Fiołki
- 22:52 Serial „Za marzenia” stracił 450 tys. widzów. TVP2 wiceliderem
- 22:52 Akcjonariusze chcą osłabienia władzy Marka Zuckerberga. Na razie przegrali na walnym zgromadzeniu
- 22:53 „Projekt Lady 4” stracił 390 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
- 22:54 Irena Pręcikowska za Krzysztofa Karwowskiego na czele agencji kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych w TVP
- 22:55 „Gliniarze 6” hitem Polsatu, 71,66 mln zł z reklam. Siódmy sezon jesienią
- 22:57 Akcja Ostatni „Twój Weekend" powalczy o nagrody na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2019
- 22:59 Superstacja ogranicza politykę w ramówce. "Plany zmiany profilu są związane z niezadowalającą oglądalnością"
- 23:00 Eliza Michalik odchodzi z Superstacji. „Nie wyobrażam sobie moich programów bez tematyki politycznej”
- 23:05 „Fakty” na czele programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze wzrostem widowni w maju
- 23:11 Kurski o „Achtung Russia” w TVP Info: to nieodpowiedzialna prowokacja, Rachoń i Krawiel byli zawieszeni przez miesiąc
- 23:40 TVN zerwał umowę z Katarzyną Bosacką, powodem jej kontrakt reklamowy bez zgody nadawcy
- 23:55 Nowa makieta „Gazety Wyborczej” z większym oddechem, nawiązuje do tradycji. Parę rzeczy do poprawy (opinie)