Archiwum z dnia 2019.09.23
- 02:12 Jagoda Mówińska na nowym stanowisku w OKK! PR
- 10:22 38 Group uruchamia nową agencję Magna Talenta
- 10:40 Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
- 12:28 Otwórz się na sztukę! Spektakle Międzynarodowego Festiwalu OPEN THE DOOR w Galerii Katowickiej
- 15:11 Nowi dystrybutorzy materiałów eksploatacyjnych OKI Europe w Polsce
- 16:02 Aztorin na koleje dwa lata partnerem Ekstraklasy
- 17:48 BACK TO GYM. Powrót do aktywności z pozytywnym nastawieniem
- 20:14 Muzeum Getta Warszawskiego ogłasza konkurs na identyfikację wizualną
- 20:19 TikTok wprowadzi dwa nowe formaty reklamowe
- 20:24 RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium
- 20:37 LV BET sponsorem głównym koszykarzy Śląska Wrocław
- 20:47 T-Mobile od 2021 roku przestawia się na energię ze źródeł odnawialnych
- 21:49 Nowa kampania marki Ricola oparta na platformie „Wish you well“
- 21:53 RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Radio ZET awansowało na podium
- 22:03 Eurosport z prawami do MŚ w lekkoatletyce w Doha
- 22:13 Wojciech Czuchnowski nie pozwie TVP, krytykuje skazanie Ziemkiewicza i Mitera. „Moda na pozwy za wszystko”
- 22:33 Netflix pokazał trailer trzeciego sezonu "The Crown"
- 22:35 Andrzej Bargiel, Jakub Przygoński, Maciej Janowski i Dawid Godziek w kampanii Red Bulla "Nie odpuszczaj!"
- 22:36 Ruszyła kampania „Nowa Kia XCeed. Już jest”
- 22:37 Unique One wprowadza bota do obsługi akcji promocyjnych
- 22:38 Wpływy agencji Just zmalały o 9 proc., a zysk z 2,6 do 2,3 mln zł
- 22:39 „Sztuczne pary” w social mediach tworzone dla reklamodawców to nic nowego (opinie)
- 22:40 Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty sponsoring multiscreen
- 22:40 TVP odmówiła emisji spotu „Polska to chory kraj”. „Niezgodny z linią programową”
- 22:40 O.S.T.R. reklamuje ligę angielską w Canal+ Sport jako „wściekle szybką” (wideo)
- 22:41 Blisko połowa Polaków nie zabiera na zakupy własnych toreb
- 22:41 Polacy w internecie najwięcej wydają na odzież i obuwie
- 22:41 Google inwestuje w energię odnawialną. 18 nowych umów na 1600 MW
- 22:41 Joanna Adamczyk szefową działu legal w Brand New Galaxy
- 22:43 Natalia Kukulska, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska i Lidia Popiel promują Pantene (wideo)
- 22:43 TVN zgłosił na policję hejt wobec Katarzyny Lubnauer, sprawcą funkcjonariusz Straży Marszałkowskiej
- 22:44 Właściciel RTV Euro AGD i OleOle.pl: wpływy wzrosły o 14 proc., 616 mln zł z reklam
- 22:44 „Po prostu dla Ciebie” w jesiennych reklamach sklepów Deichmann (wideo)
- 22:44 „Kobiety i Życia” i „Poradnik 50+ na czele miesięczników poradnikowych
- 22:44 Od października piąty sezon serialu "Peaky Blinders" w Netfliksie
- 22:45 "Świata pogląd", "Stan rzeczy", "Dwie strony" i "Suma wydarzeń" w Polskim Radiu 24
- 22:45 2,4 mln zł na kampanię GUS o spisach powszechnych, ruszył przetarg
- 22:46 Klienci szukają w e-commerce informacji, a nie tylko produktów
- 22:46 Samsung kpi z braku usług Google w Huawei Mate 30. W tle nieudana przesiadka na Ark Complier
- 22:46 Polska Grupa Górnicza chce zatrudnić agencję interaktywną
- 22:46 LOT stawia na przewozy towarowe. Chce je przejmować od przewoźników z Niemiec i Holandii
- 22:47 RMF FM liderem słuchalności w największych miastach, VOX FM straciło najwięcej
- 22:48 1,6 mln widzów „Przyjaciółek 14”. Polsat wiceliderem w 16-49
- 22:48 FritoLay po raz pierwszy od ponad dekady modyfikuje logo Lay’s
- 22:49 Dochodzenie ws. ataku na dziennikarkę „Gazety Wyborczej” podczas Marszu Niepodległości umorzone
- 22:49 Facebook wprowadzi platformę Fashion++. Sztuczna inteligencja pomoże w dobraniu strojów
- 22:49 „O tym się nie mówi” i „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami” jesienią w TTV
- 22:49 Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)
- 22:50 Krzysztof Czabański: jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem
- 22:50 Krzysztof Czabański pozywa Facebooka. „Mętny regulamin, wpisy z mojego konta są niezatwierdzane”
- 22:51 Wydawcy krytykują projekt wyborczy PiS. „Szkodliwy dla wolności prasy”
- 22:51 Agencja Przestrzeń wygrała przetarg reklamowy STS
- 22:51 Jacek Żakowski powiesił na swoim płocie baner kandydatki Koalicji Obywatelskiej. „Dopóki mamy demokrację, trzeba korzystać”
- 22:51 "Zabierz głos, bo go stracisz" - Andrzej Seweryn w profrekwencyjnej kampanii Fundacji Batorego
- 22:51 Znamy zwycięzców nagród Emmy 2019. „Gra o tron” najlepszym serialem dramatycznym, „Czarnobyl” najlepszym miniserialem
- 22:54 Teleturniej „Milionerzy” stracił 210 tys. widzów. Hitem czwartkowe odcinki
- 22:54 Jim Parsons i Mayim Bialik zagrają w serialu "Carla"
- 22:55 TVP1 nowym liderem, udany tydzień TVP2. 1,67 mln widzów zobaczyło „Czar par”
- 22:56 „Big Brother 2” stracił widzów. Jesienną edycję ogląda 423 tys. osób
- 22:56 „Nasz nowy dom” emitowany dwa razy w tygodniu stracił 310 tys. widzów
- 22:57 Dwudziesty sezon show „Kuchenne rewolucje” ogląda 2 mln widzów. TVN liderem pasma
- 22:57 Unilever chce wdrożyć nowy system mierzenia kampanii w całym ekosystemie reklamowym
- 22:58 Krakowska kuria zwolniła trzy kobiety z biura prasowego. „Są niezamężne, inne pracownice tworzą katolickie rodziny”
- 22:58 Biuro podróży Thomas Cook ogłosiło upadłość. Problemy linii lotniczych Condor
- 22:59 Mariusz Staniszewski wrócił na łamy „Do Rzeczy”
- 23:00 Plotek.pl liderem zasięgowym, Pudelek przyciąga najbardziej (TOP9 serwisów plotkarskich)
- 23:05 Agencja współpracująca z PFN chce pozwać Onet za nierzetelność. Stankiewicz: na wszystko są dokumenty, marzę o procesie
- 23:11 Rzecznicy warszawskich teatrów protestują w związku ze zwolnieniem dziennikarki TVP Kultura
- 23:33 PAP przedstawia 4-letnią strategię: więcej korespondentów, wiarygodność i jakość informacji
- 23:40 Wirtualna Polska szuka nowego redaktora naczelnego WP Sportowych Faktów. Skwierawski za Kołodziejczyka w „Drugiej połowie”
- 23:44 Polsat News dostępny bezpłatnie w telewizji naziemnej, nadawca testuje możliwości HbbTV