Archiwum z dnia 2020.01.16
- 01:50 TVP Info transmitowało mszę w rocznicę śmierci matki Lecha i Jarosława Kaczyńskich
- 09:09 Akademia KRISPOL przeszkoliła już 600 ekspertów
- 09:19 Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet
- 12:37 Rok 2019 okiem przedstawicieli marki Chapel Parket
- 14:13 Język nowej generacji
- 17:39 Prąd będzie coraz droższy – ale można się przed tym bronić
- 17:45 Nowa funkcja redagowania obrazu w Axis Camera Station pozwala chronić prywatność
- 17:47 Nowe kompaktowe kamery Axis z funkcją rejestrowania dźwięku
- 17:48 Technologia na miarę RODO
- 19:22 „Zatankuj i odbierz maskotkę” - Total Polska premiuje zakup paliwa
- 21:21 Za 5,3 mld dolarów Visa kupuje Plaid. Chce wejść w nowy obszar fintech
- 21:23 Sportowcy na igrzyskach w Tokio będą spali na tekturowych łóżkach
- 21:32 Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek w nowej kampanii adidasa
- 21:33 Michał Gąś: z Cube Group do Selectivv
- 21:36 Ekstraklasa współpracuje z kanałem Po Gwizdku Sebastiana Staszewskiego
- 21:37 Serviceplan Health i Change Serviceplan autorami kampanii Fit&Easy (wideo)
- 21:37 PKN Orlen sponsorem Bartłomieja Marszałka
- 21:38 Pluszowe misie koala w Nowym Jorku w akcji na rzecz ratowania zwierząt w Australii
- 21:38 Konie reklamują nową kolekcję Gucci. Autorem sesji Yorgos Lantimos
- 21:40 Maciej Pietrzak z VideoMill do Meetrics Poland
- 21:40 Google przejmuje firmę AppSheet. Zaoferuje tworzenie stron bez pisania kodu
- 21:40 Papaya Films z reklamą brytyjskiej marki ASDA
- 21:41 Maciej Kawka szefem działu strategii w Wavemaker
- 21:41 Instagram wprowadza obsługę wiadomości w wersji desktopowej. Na początek testy
- 21:41 Krystyna Czubówna w dokumencie "Ziemia nocą" (wideo)
- 21:41 Serial dokumentalny „McMiliony” w HBO i HBO GO od 4 lutego
- 21:42 Profi po raz pierwszy reklamuje w telewizji zupy
- 21:43 UOKiK: rekordowe 120 mln zł kary dla Volkswagena za aferę z dieslem
- 21:43 Robert Biedroń na Facebooku czterokrotnie popularniejszy niż Andrzej Duda
- 21:44 Netflix unika płacenia podatków w Wielkiej Brytanii. 430 mln dolarów oszczędności w 2018 roku
- 21:45 Wyjście w kapciach, zakupy na mecz i dla gości w reklamach Żabki (wideo)
- 21:45 David Attenborough przygotował dokument "A Life On Our Planet"
- 21:46 Microsoft udostępnia nową przeglądarkę Edge. Silnik Chromium i szybsze ładowanie stron
- 21:46 Braki kadrowe największą bolączką pracodawców w branży digital
- 21:47 InPost buduje w Krakowie centrum logistyczne. To już takie jedenaste firmy w Polsce
- 21:47 Galaxy XCover Pro - wytrzymały smartfon Samsunga dla biznesu (wideo)
- 21:48 Inflacja konsumencka może przekroczyć 4 proc. Najmocniej podrożeją transport, energia, usługi i żywność
- 21:50 „Kasta” w TVP Info od 20 stycznia, gospodarzem Miłosz Kłeczek (wideo)
- 21:50 Tomasz Fochtman: z Wavemaker do USP Zdrowie Group
- 21:51 Piotr Falkowski: z „Naszego Dziennika” na rzecznika Izby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego
- 21:52 Przemysław Talkowski będzie prowadzącym "Interwencję Extra"
- 21:54 Ministerstwo chce chronić niepełnoletnich przed pornografią w sieci
- 21:54 Ruszył Senat TV - na razie transmisje na YouTube, Twitterze i Facebooku
- 21:55 Siedem ofert na budowę siedzib TVP3 w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim
- 21:55 TV Puls wiosną bez programu „Gra Muzyka”. „Nie wykluczamy kontynuacji w przyszłości”
- 21:55 Dane użytkowników Facebooka mają wartość ekonomiczną. 5 mln euro kary
- 21:58 SE.pl przed Wyborcza.pl i Fakt.pl, Dziennik.pl i PB.pl ze spadkami (TOP serwisów gazet)
- 21:58 Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 420 tys. widzów. „Igraszki z diabłem” z rekordem oglądalności
- 21:59 „Mały Zgon” od 8 marca w Canal+. „Czegoś takiego w polskich serialach jeszcze nie było”
- 22:05 Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie
- 22:09 Dziennikarz bardziej poważanym zawodem niż ksiądz, minister i makler. Mniej niż górnik, nauczyciel i lekarz
- 22:11 RMF FM liderem, PR1 z najniższą słuchalnością w historii. Do góry Eska, TOK FM i Antyradio
- 22:40 Nowelizacja ws. HbbTV: obligatoryjne dla tv z możliwością podłączenia do internetu. "Kompromis nadawców i producentów"
- 22:44 Brand24 stracił w czwartym kwartale 8 proc. klientów, ma ofertę ugody z Facebookiem
- 22:55 „Szkoła”, „19+” oraz „Ślub od pierwszego wejrzenia” wiosną w Siódemce. „Konsekwentna strategia wzmacniania stacji”