Archiwum z dnia 2020.02.08
- 00:48 Agencja mediowa Orlenu i PZU ma już klientów zewnętrznych, zrealizowała kampanię dla NBP
- 17:08 Dziennikarz OKO.press niewpuszczony na konwencję Solidarnej Polski mimo akredytacji
- 17:24 #Co słychać na MONTERIADZIE 2020 – machina już ruszyła!
- 17:26 #Co słychać na MONTERIADZIE 2020 – odwiedziny młodych monterów
- 17:27 #Co słychać na MONTERIADZIE 2020 – ściany domu na żywo na finiszu
- 17:58 Blokowanie reklam to domena polskich internautów. Jak wydawcy mogą z tym walczyć?
- 19:54 Błażej Bartol awansował w agencji Resolution
- 22:00 Unia Europejska opodatkuje mięso? "Dla rolników i przemysłu skutki byłyby dramatyczne"
- 22:05 Gmail ze spadkiem, w górę serwisy mailowe WP, Onetu i Gazeta.pl (TOP7)
- 22:11 Znani instagramerzy promują się hashtagiem #koronawirus
- 22:15 Procter & Gamble wspólnie z branżą reklamową chce walczyć ze szkodliwymi treściami w internecie. "To ich nie usunie"
- 22:20 Ponad 9 mln zł wyda Gdańsk na prowadzenie Gdansk.pl. "To nie tylko serwis informacyjny"
- 22:33 7 grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech piąty: pycha [KRZYSZTOF BERENDA]