Archiwum z dnia 2020.03.06
- 08:20 Netflix zapowiada drugi sezon serialu "Kingdom". "Poleje się krew"
- 08:20 Wymiary referencyjne okien na tle norm europejskich
- 08:28 OKNOPLAST tworzy przestrzeń dla kultury i zaprasza na sztukę "Oszuści"
- 08:42 Media Expert: Kolorowe linie Metra pomagają małym pacjentom
- 10:24 Dzień Kobiet – czas na prezent dla wyjątkowej osoby
- 11:10 Sieć KRISHOME liczy zyski
- 11:18 V Radomska Giełda Winyli
- 11:19 Zestaw pytań do biznesu o IT (na epidemię)
- 11:57 Konsumenci stworzą nowy smak Jeżyków w konkursie „Uwielbiam JE!”
- 12:02 Marka Jeżyki wspiera polskie jeże
- 12:56 Odkrywamy tajemnice roślin – bezpłatne warsztaty dla dzieci
- 12:59 Poznaj historię drewnianego chłopca - bezpłatne przedstawienie dla dzieci
- 13:15 Mlekpol reklamuje się w show "MasterChef Junior"
- 13:45 Nowa, bezpłatna infolinia na temat koronawirusa dostępna 7 dni w tygodniu
- 14:14 Kiedy chłopcy noszą bokserki, mężczyźni noszą SAXXy
- 17:04 Dzień Kobiet w VIVO! Stalowa Wola
- 17:06 Fixit klientem Węc PR
- 17:12 Szybka i skuteczna izolacja poddasza
- 17:22 Estée Lauder nową kampanią chce zwiększyć świadomość marki Clinique ID
- 17:32 Nie żyje Dżennet Połtorzycka-Stampf'l, współtwórczyni powieści radiowej „Matysiakowie”
- 19:06 Justyna Orłowska pełnomocnikiem rządu ds. GovTech
- 20:17 Poczta Polska dostarczy do domów 15 mln ulotek o koronawirusie
- 21:15 Touch PR dla Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia
- 21:20 Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski
- 21:20 Jacek Kurski: oddaję się do dyspozycji prezydenta. RMN głosuje nad jego odwołaniem
- 21:21 Billie Eilish przed Taylor Swift i Arianą Grande najpopularniejszą piosenkarką w Spotify (TOP 10)
- 21:25 Dodatkowy internet za opłacenie faktury w T-Mobile
- 21:33 Jeżyki ogłaszają konkurs na nowy smak ciastek
- 21:34 Disco Polo Music z nową ramówką od 7 marca
- 21:35 MSL obsługuje Huawei Polska CNBG
- 21:36 Nowe Somersby inspirowane różowym winem
- 21:37 Osiem nowości w TVN Style na wiosnę, kontynuacje sprawdzonych pozycji
- 21:37 W Playerze bajki i programy dla dzieci z DuckTV
- 21:38 Ponad połowa szefów marketingu to kobiety. W agencjach prym wiodą mężczyźni
- 21:38 Viki Gabor ambasadorką marki Puma
- 21:39 Małgorzata Dumin: z Glow by Lifetube do indaHash
- 21:40 Magda Masny z „Koła fortuny” w letnim spocie odzieży House (wideo)
- 21:40 Służba zdrowia to najbardziej palący zdaniem Polaków problem naszego kraju
- 21:40 PKO BP: Apple Pay i Garmin Pay dla firm
- 21:40 Motorola: nowy smartfon moto g8 (wideo)
- 21:41 27 marca premiera trzeciego sezonu serialu "Ozark" (wideo)
- 21:42 Roman Jamiołkowski dyrektorem ds. korporacyjnych British American Tobacco Polska. Joanna Trzaska-Wieczorek odpowiada za komunikację
- 21:42 Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki (wideo)
- 21:42 Ekipa Polsat News zatrzymała pijanego kierowcę
- 21:43 Rynek produktów bio wart 620 mln zł w 2019 roku
- 21:43 Pionier branży aut autonomicznych zapłaci Google 179 mln dolarów. Odszkodowanie za zdradę tajemnic handlowych
- 21:44 RPO prosi szefa KRRiT o zbadanie, czy w reportażu „Kasty” zachowano rzetelność i bezstronność
- 21:44 KRRiT: Komunikaty dotyczące koronawirusa nie są reklamą
- 21:45 KRRiT przez dwa lata zapłaci Nielsenowi 600 tys. zł za dane o oglądalności
- 21:45 Nowa odsłona platformy Play Now. W ofercie „Boże Ciało”, „Obywatel Jones” i „Westworld”
- 21:45 Specjalne ogumienie Goodyear w koncepcyjnym Lexusie LF-30 Electrified (wideo)
- 21:46 Facebook i Amazon apelują do pracowników o pozostanie w domu, IBM ogranicza loty. Powodem zagrożenie koronawirusem
- 21:46 „Projekt Lady” zamiast „Anny German” w Siódemce
- 21:46 Disney+ w Wielkiej Brytanii z całą serią „Simpsonów”. Będą wszystkie „Gwiezdne wojny” i kinowe hity Pixara
- 21:47 „Złoto Bałtyku 2” od 24 marca w History
- 21:48 Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital
- 21:48 „MasterChef Junior 5” od 8 marca w TVN. „Dzieci gotują tak profesjonalnie, jak dorośli kucharze” (wideo)
- 21:50 „The Whopper Tour” Burger Kinga, McCann New York, Burger King, Restaurant Brand International, BBDO Worldwide i Omicom Group na czele rankingu WARC Creative 100 (Top 20)
- 21:51 Twitter testuje znikające wpisy. Nie będą jak Stories na Snapchacie
- 21:51 Cinema City obniża ceny biletów i kart Unlimited. "Zmiana planowana od dawna, bez związku z koronawirusem"
- 21:51 Jan Stelmaszyk business directorem Pathfinder 23, odchodzi Kamil Przybyszewski
- 21:51 Mediacap: 133,75 mln zł wpływów i 10,4 mln zł zysku EBITDA w ub.r., program motywacyjny dla Jeziorskiego
- 21:52 Eurowizja Junior ponownie w Polsce, Telewizja Polska organizatorem
- 21:52 TVP 4K na Euro 2020 w naziemnej telewizji cyfrowej? Warunkiem rekompensata
- 21:53 Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” i „Kurier Lubelski” na plusie
- 21:54 Wydawnictwo Zwierciadło po krytyce wstrzymuje sprzedaż książki „Instrukcja obsługi dzieci”. Nowe wydanie będzie przeredagowane
- 21:54 Taylor Swift liderką sprzedaży muzyki w 2019 r. (TOP 10)
- 21:55 Money.pl przed Business Insiderem, mocno w górę sekcje WP.pl, Gazeta.pl i Gazetaprawna.pl (TOP 10)
- 21:56 Wirtualna Polska zakończyła urządzanie się w nowej siedzibie
- 22:01 Mateusz Borek rozstaje się z Polsatem. „Nie wiem, czy będę coś jeszcze komentował”
- 22:03 Operatorzy o aukcji częstotliwość do 5G: Jest za drogo
- 22:03 Kontrowersyjna wypowiedź dyrektor sanepidu ze Słubic. "Subtelna granica została kilkukrotnie przekroczona"
- 22:08 Od kwietnia Canal+ Sport Online kończy działalność
- 22:11 Piwo Książęce z nową platformą komunikacyjną "Książęcy świat piw" i smakiem Irish Ale
- 22:30 74 proc. klientów chce zrezygnować z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. "To początek wojen streamingowych platform"
- 22:50 Reklamodawcy wskutek koronawirusa zaczynają wstrzymywać kampanie. Szansa dla branży farmaceutycznej
- 22:52 Anna Walentynowicz na okładce „Time’a” jako "matka polskiej niepodległości"
- 22:55 Państwowe spółki w ub.r. wydały 1,23 mld zł na reklamy. Po ponad 100 mln zł w TVP, TVP2 i Polsacie