Archiwum z dnia 2020.09.11
- 10:19 Inteligentny biurowiec Celebro na systemach Yawal S.A.
- 10:29 Xbox All Access dostępny w Polsce wyłącznie w Media Expert!
- 10:39 KRISPOL jeszcze bliżej z najlepszą ligową siatkówką
- 11:50 Marka Berlinki z promocją „I kto to mówi w sieci Selgros”
- 13:58 Przed nami V Kuźniański Półmaraton Leśny RAFAMET
- 18:17 Anna Korzekwa-Józefowicz rezygnuje z funkcji rzecznika prasowego Uniwersytetu Warszawskiego
- 20:16 „Przemiany. Krajobraz Woli po 1989 roku” w Muzeum Woli
- 21:23 Reddit prowadzi w USA kampanię profrekwencyjną
- 22:30 Instagram zmienia kryteria weryfikacji kont. Chce skuteczniej walczyć z mową nienawiści
- 22:32 "Wszyscy jesteśmy unikalni" - przekonuje w nowej kampanii Uniqa Polska
- 22:33 Targi Mipcom w Cannes odwołane. Mipcom Online+ w internecie
- 22:35 Dena Lenard i Angelica Polonczyk w Papaya Films
- 22:35 TikTok nie zostanie sprzedany? ByteDance rozmawia z Białym Domem o innych opcjach
- 22:37 Radek Kotarski w palmiarni reklamuje Konto 360° Banku Milennium
- 22:37 Lionel Messi został ambasadorem Budweisera (wideo)
- 22:38 Play płaci 6-9 rat za smartfony klientom przenoszącym numery
- 22:39 Od 13 września "Pary młode ponad miarę" w TVN Style, prowadzącą Izabela Janachowska
- 22:39 ZHP szuka agencji do kampanii reklamowej
- 22:40 Agencja PR obsługująca Amicę sama poinformowała media o kryzysie klienta
- 22:41 Sony Music inwestuje w podcasty. 40 audycji i 100 oryginalnych programów
- 22:41 Co trzeci Amerykanin przerwy w pracy zdalnej wykorzystuje na treści streamingowe
- 22:41 Adam Sandler w filmie "Hubie ratuje Halloween". Premiera w Netfliksie
- 22:41 HBO Max zapowiada serial "Gra o spadek"
- 22:42 Burger King "wyznaje miłość" sieci McDonald's. Chce się solidaryzować z LGBT
- 22:43 W lipcu tylko Trójka ze spadkiem wpływów reklamowych, Radio Zet z największym wzrostem (TOP10)
- 22:44 Agnieszka Prokopowicz i Piotr Widła nowym teamem kreatywnym LoveBrands Relations
- 22:44 Nowa wersja serialu "Doogie Howser, lekarz medycyny". Młodym geniuszem będzie dziewczyna
- 22:45 Agnieszka Isa dyrektor generalną Avon. Odchodzi Anna Jakubowski
- 22:45 Tomasz Lis pokieruje Havas PR, Alicja Górka-Pruszczak odchodzi z firmy
- 22:45 Biedronka, Carrefour Polska, Kaufland, LPP i inni przystąpili do Polskiego Paktu Plastikowego
- 22:46 Walmart i Tesco będą dostarczać zakupy dronami. Niedługo testy rozwiązania
- 22:47 Stevie Awards 2020: dwanaście nagród dla agencji z Polski
- 22:47 LVMH rezygnuje z przejęcia Tiffany&Co, ta druga grozi sądem
- 22:47 HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style
- 22:47 Asus ROG Phone 3 smartfonem sierpnia, OnePlus Nord najlepszy na średniej półce
- 22:48 Michał Chojnowski nowym dyrektorem Instytutu Łączności
- 22:48 S4 Capital z 7 proc. wzrostem przychodów w pierwszym półroczu
- 22:48 Twitter będzie usuwał tweety podważające zaufanie do wyborów
- 22:49 Serial „Nowe sekrety sąsiadów” od 1 października w Czwórce
- 22:49 Joanna Lichocka: w najbliższych tygodniach decyzja ws. dekoncentracji mediów
- 22:51 Wydawnictwo Kukbuk zwiększyło wpływy o 3,1 proc. i wynik netto o 110 tys. zł
- 22:52 HarmonyOS na pierwszych smartfonach Huawei w 2021 r. (wideo)
- 22:54 Emitel rusza z kampanią informacyjną na temat DVB-T2. Zmiany tłumaczą klocki Lego
- 22:56 Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku
- 22:57 Nadawcy tv z zagranicy będą płacić 1,5 proc. wpływów na Polski Instytut Sztuki Filmowej. W serwisach VoD więcej produkcji europejskich
- 23:05 Ministerstwo Cyfryzacji ma złagodzić stanowisko w sprawie przyznawania koncesji RTV
- 23:09 Serwisy wideo z obowiązkiem rejestracji i kontrolą rodzicielską
- 23:11 W telewizji będą nowe oznaczenia treści nieodpowiednich dla dzieci i młodzieży
- 23:29 Tylko cztery regionalne ośrodki TVP na plusie. „Przewidywane zbilansowanie kosztów i przychodów na koniec roku 2020”
- 23:44 Byli dziennikarze „Faktów i Mitów” tworzą tygodnik „Fakty po Mitach”
- 23:55 Najgorszy w historii wynik Trójki. „Jest orana politycznym pługiem”