SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2 mln widzów pierwszego odcinka „Diagnozy”. TVN liderem w 16-49

Pierwszy odcinek nowego serialu TVN „Diagnoza” zgromadził przed telewizorami średnio 1,97 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Maciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu "Diagnoza", fot. TVNMaciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu

We wtorek, 5 września br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego serialu „Diagnoza”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,97 mln widzów. Przełożyło się to na 14,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Przynajmniej przez 1 minutę serial oglądało 3,68 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,60 mln).

Dla porównania, pierwszy odcinek szóstej edycji reality-show „Top model” pokazany rok temu w tym paśmie oglądało średnio 1,30 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 9,82 proc. i 14,97 proc. udziału. Oznacza to, że premiera „Diagnozy” miała o 670 tys. widzów więcej.

Nowa produkcja miała również zdecydowanie lepsze wyniki względem swojego pasma sprzed tygodnia. 29 sierpnia br. między godz. 21.31, a 22.27 TVN emitujący film „Cast Away: poza światem” miał 843 tys. widzów (odpowiednio 6,83 proc. i 10,33 proc. udziału).

TVN w czasie emisji wczorajszego odcinka serialu, czyli w paśmie między godz. 21.31, a 22.27 miał 13,91 proc. udziału, co dało mu pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP2, pokazująca wówczas jednak końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” co przełożyło się na 20,02 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. film „Uprowadzona”; 6,79 proc.). Dalej uplasowały się TV4 (5,33 proc.) i TVP Info (4,03 proc.), a dopiero szósta była Jedynka (3,93 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN z udziałem na poziomie 16,07 proc. był już jednak liderem tego pasma.

Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do udziałów minutowych w grupie komercyjnej 16-49 czterech głównych stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat i TVN). Analizując te wyniki wynika, że na początku emisji „Diagnoza” zdecydowanym liderem rynku była Dwójka, na której oglądać można było końcówkę „M jak miłość” i kulisy tego serialu. Tu po zakończeniu tej drugiej produkcji widownia TVP2 spadła, a TVN wysunął się na prowadzenie.

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach.

Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich. Jej plany niweczy jednak tragiczny wypadek, po którym kobieta trafia do rybnickiego szpitala. Po operacji okazuje się, że Anna traci pamięć autobiograficzną, tzn. nie pamięta, kim jest oraz nie zna szczegółów ze swojej przeszłości i teraźniejszości.

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów pierwszego odcinka „Diagnozy”. TVN liderem w 16-49

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
taka promocja i niecałe 2 miliony?
pff. scenariusz leży, niestety. dialogi okropne.
odpowiedź
User
Wer
A jaki ma być wynik, na poziomie "M jak Miłość"? Pff.
odpowiedź
User
unos
A jaki ma być wynik, na poziomie "M jak Miłość"? Pff.

haha czyżby ktoś z promocji Diagnozy? :D
toż ten shit TVNu z Kożuchowską miał więcej widzów i maksymalnie przereklamowane i schrzanione Bell Epoque.
odpowiedź