SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2009 rok pod lupą ekspertów

Specjalnie dla portalu Wirtualnemedia.pl przedstawiciele różnych branż podsumowali miniony rok. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi związanych z telewizją, radiem, prasą, internetem, PR-em, reklamą i badaniami rynku.

2009 rok pod lupą ekspertów

Rok 2009 pod lupą branży telewizyjnej

Jaki był mijający rok dla branży telewizyjnej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Mirosław Błaszczyk (Polsat), Katarzyna Kieli (Discovery), Izabella Willey (MTV), Dominik Libicki (Cyfrowy Polsat), Bertrand Le Guern (Canal+), Maciej Grzywaczewski (ATM Grupa) i prof. Wiesław Godzic.
 

Rok 2009 pod lupą branży radiowej

Jaki był mijający rok dla branży radiowej? Oceniają m.in. : Mateusz Kirstein (Radio ZET), Olgierd Wojtkowiak (Eska), Adam Fijałkowski (Grupa Radiowa Agora) oraz Dariusz Grzywaczewski ( prezes Radia PiN).

Rok 2009 pod lupą branży prasowej

Jaki był mijający rok dla branży prasowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Wiesław Podkański (Izba Wydawców Prasy), Magdalena Malicka (G+J), Paweł Bień (Presspublica), Ryszard Pieńkowski (Infor PL), Dorota Stanek (Polskapresse), Joanna Pilcicka (Media Regionalne) i dr Zbigniew Bajka.

Rok 2009 pod lupą branży internetowej

Jaki był mijający rok dla branży internetowej?
Oceniają m.in.: Tomasz Józefacki (Agora), Michał Brański (założyciel o2.pl), Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa.pl),  Jarosław Sobolewski (prezes IAB Polska).

Oceniają m.in.: Łukasz Wejchert (Onet.pl), Artur Waliszewski (Google), Marek Piotrowski (FireFly), Bartłomiej Wyszyński (Artegence), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine).

Rok 2009 pod lupą branży reklamowej

Jaki był mijający rok dla branży reklamowej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Jakub Potrzebowski (ZenithOptimedia), Rafał Baran (Grey Group), Jacek Dzięcielak (MPG), Ewa Góralska (PanMedia Western), Jacek Balicki (FireFly), Anna Lubowska (Mediaedge:cia), Paweł Kowalewski (IAA), Wojciech Borowski (Euro RSCG).

Rok 2009 pod lupą branży PR - prognozy na 2010

Jaki był mijający rok dla branży public relations? Oceniają m.in.: Barbara Kwiecień (Edelman), Norbert Ofmański (dyr. On Board PR), Ryszard Solski (prezes Solski Burson-Marsteller), Piotr Czarnowski (prezes First Public Relations), Agnieszka Dziedzic (prezes Hill & Knowlton).


Badacze rynku o 2009 r. - prognozy na 2010 r.

Rok 2009 pod lupą branży badawczej. Komentują: Arkadiusz Wódkowski (prezes PTBRiO), Mateusz Galica (TNS OBOP). Co wydarzy się w 2010 roku?

Rok 2009 pod lupą branży telekomunikacyjnej

Jaki był mijający rok dla branży telekomunikacyjnej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in.: Maciej Witucki (prezes Grupy TP), Robert Banasiak (wiceprezes Telefonii DIALOG).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2009 rok pod lupą ekspertów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl