SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3-procentowy wzrost wydatków na reklamę w Wielkiej Brytanii

4,208 miliona funtów wyniosły wydatki reklamowe w I kwartale bieżącego roku - wynika z badania firmy World Advertising Research Center (WARC).

3-procentowy wzrost wydatków na reklamę w Wielkiej Brytanii

W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku oznacza to wzrost o 3 procent. Od I kwartału 2005 roku to najwyższy wzrost jaki zanotowano.

Najszybciej w Wielkiej Brytanii rosły wydatki na reklamę internetową (42 procent), a następnie w kinach (9,9 procenta) i w segmencie outdoor (7,7 procenta).

Spadki zanotowały prasa (o 3,3 procenta), radio (o 1,8 procenta) i telewizja (o 0,8 procenta).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 3-procentowy wzrost wydatków na reklamę w Wielkiej Brytanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl