SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 4,39 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

„Na dobre i na złe”, fot TVP„Na dobre i na złe”, fot TVP

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 4,39 mln osób, co przełożyło się na 28,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 22,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 7 września br. Zgromadził on przed telewizorami 4,61 mln oglądających.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Na dobre i na złe”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

31-08-2016

4 022 193

27,21%

07-09-2016

4 605 601

30,82%

14-09-2016

4 543 843

28,51%

Średnio:

4 392 264

28,86%

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która, emitując wtedy film fabularny, pierwszy odcinek „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund, osiąga 12,28 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularne oraz „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”; 6,93 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Singielka”; 6,21 proc.).
Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - Na dobre i na złe

4 392 264

28,86%

1 347 567

22,65%

TVP1

1 868 611

12,28%

730 617

12,28%

Polsat

1 054 332

6,93%

579 561

9,74%

TVN

945 692

6,21%

475 717

8,00%

 

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Dołącz do dyskusji: 4,4 mln widzów nowego sezonu „Na dobre i na złe”. TVP2 miażdży konkurencję

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sin
"miażdży"??? Proszę, nie posługujcie się językiem typowym dla osób w wieku gimnazjalnym!
odpowiedź
User
Nie dla TVPiS
Na szczęście nie oglądam seriali polskiej produkcji. Nie chce zanudzić się na śmierć.
odpowiedź
User
Janek
Przerzucić Leśną Górę do Jedynki na 18.30. Oglądalność Wiadomości TVPiS od razu wzrośnie...
odpowiedź