SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

5,6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł trafi do dzieci

Średnio 5,62 mln widzów obejrzało 10. Mikołajkowy Blok Reklamowy, pokazany przez Polsat w piątek 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,5 mln zł, która przeznaczona zostanie dla chorych dzieci.

Mikołajkowy Blok Reklamowy Article

Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał niecałe 13 minut, a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 38,86 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej 16-49 - reklamy oglądało tam prawie 45,12 proc. osób zasiadających wtedy przed telewizorem. Reklamy można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla. Cała zebrana kwota wynosząca, według wstępnych danych, dokładnie 1 491 566,81 zł zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały cztery spoty promocyjne, w których wystąpili Krzysztof Kowalewski, Jarosław Gugała, Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński i Klaudiusz Slezak (dowiedz się więcej).

W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego była zdecydowanie wyższa i wyniosła 7,55 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać aż 2,07 mln zł (więcej na ten temat).

Łącznie dziesięć dotychczasowych edycji akcji przyniosło niemal 12 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat. Do dziś organizacja objęła swoja pomocą 21 559 dzieci.

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Oglądalność (Nielsen)

Wpływy (dane Polsatu)

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

PLN

06-12-04

20:00

20:05

4 557 021

26,39%

554 430,34 zł

06-12-05

18:45

18:52

4 599 304

29,42%

683 000,00 zł

06-12-06

18:45

18:51

4 348 263

29,04%

530 000,00 zł

06-12-07

18:45

18:56

3 957 457

26,57%

880 000,00 zł

06-12-08

18:45

18:54

3 731 612

26,34%

800 704,00 zł

06-12-09

18:45

18:56

5 853 974

33,80%

1 370 000,00 zł

06-12-10

18:45

18:57

6 227 465

39,43%

1 599 781,64 zł

06-12-11

18:45

18:57

7 309 576

45,06%

2 000 999,58 zł

06-12-12

18:45

18:57

7 546 989

45,93%

2 071 098,68 zł

06-12-13

18:45

18:57

5 618 729

38,86%

1 491 566,81 zł

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 5,6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł trafi do dzieci

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kaaamil
szkoda, że w tym roku nie udało się pobić rekordu, ale i tak wielkie gratulacje :) super inicjatywa!
22 8
odpowiedź
User
tysiak
a jaka była oglądalność samych "Wydarzeń" w tym dniu?
18 8
odpowiedź
User
Pioge7
Pewnie temu mniej osób oglądało bo bYla zła pogoda, u mnie po obejrzeniu 5 minut wyłączyli prąd :(
17 8
odpowiedź
User
@karol
Bo to jest szczytowa czyli najwyższa oglądalność. A średnia to 5,6 mln.
13 8
odpowiedź
User
ja
5,6 oglądało Wydarzenia, a 7 milionów oglądało Mikołajkowy Blok Reklamowy
14 9
odpowiedź