SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

50 mln dolarów na kampanię AOL

Aegis Group's Carat Interactive i Omnicom Group przygotuję jedną z największych kampanii reklamowych, dotyczących przedsięwzięcia internetowego.

Kampania będzie dotyczyć wejścia nowego, bezpłatnego portalu firmy AOL (America on-line), części jednej z największych na świecie korporacji medialnych AOL Time Warner.

Budżet kampanii będzie wynosić 50 milionów dolarów.

Kampania internetowa obejmie głównie linki i reklamy graficzne. Ciekawe, że w kampanii internetowej dużą rolę będą odgrywać portale Yahoo i Google, główni konkurenci AOL.

 Oprócz internetu ma objąć także tradycyjne media, głównie te drukowane.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 50 mln dolarów na kampanię AOL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl