SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

500 mln dol. na marketing Microsoftu

"People Ready Business" to hasło kampanii reklamowej koncernu komputerowego Microsoft.

Jej koszt wyniesie 500 mln dol.

Kampania prezentuje m.in. najnowszy system operacyjny Windows Vista, nową wersję programu Office i oprogramowanie dla multimedialnych aparatów komórkowych. Za kreację reklamową odpowiada agencja McCann Erickson z San Francisco, a za media Universal McCann. Reklamy prasowe i telewizyjne będą adaptowane w wielu krajach na całym świecie.

Nowa strategia marketingowa ma zwiększyć obroty koncernu i pomóc w walce z konkurencją: firmą IBM - m.in. w zakresie baz danych, poczty internetowej i zarządzania zasobami danych przedsiębiorstw, Google - wyszukiwanie, Apple - muzyka w sieci oraz Sony - konsole do gier.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 500 mln dol. na marketing Microsoftu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl