SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Abanana obsłuży delikatesy Alma w social media

Agencja Abanana (należąca do grupy Eura7) wygrała przetarg na obsługę sieci delikatesów Alma w mediach społecznościowych.

Article

Abanana będzie odpowiadać za komunikację sieci Alma na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTubie. Agencja  będzie zajmować się m.in. przygotowywanie treści graficznych i wideo oraz obsługa reklam Facebook Ads

Umowa została na razie zawarta na okres próbny czterech miesięcy.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia brały udział jeszcze trzy agencje, ich nazw nie podano.

Poprzednio obsługą Almy w mediach społecznościowych zajmowała się agencja Isobar Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Abanana obsłuży delikatesy Alma w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl