SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Consulting & More z nazwą Consulting’n more i nową identyfikacją

Agencja public relations Consulting & More zmieniła nazwę na Consulting’n more oraz wprowadziła nową identyfikację wizualną oraz zmiany w swojej ofercie.

Article

Nowa nazwa i identyfikacja wizualna agencji mają wzmocnić wizerunek agencji jako firmy doradczej i eksperckiej. Agencja poza podstawowym obszarem swojej działalności, czyli usługami public relations, oferuje przygotowanie i realizację strategii content marketingowych (m.in. magazyny wewnętrzne, blogi firmowe, treści eksperckie, infografiki, e-commerce content) oraz poszerzyła kompetencje w zakresie działań w mediach społecznościowych.

- Elementy oferty Consulting’n more łączy idea one stop shopu z zakresu szeroko rozumianych treści. Specjalizujemy się w świadczeniu usług z zakresu zintegrowanej komunikacji spajającej świat PR-u, content marketingu oraz szeroko rozumianego online’u - opisuje Jakub Zajdel, twórca i właściciel agencji.

Nowe logo firmy jest oparte na minimalistycznej czcionce i stonowanej kolorystyce, Consulting’n more podkreśla, że jest uproszczone. Jednocześnie w nowej wersji udostępniono serwis internetowy firmy.

Agencja działa od 2008 roku, obecnie zatrudnia 13 konsultantów. W swoim dorobku ma projekty dla podmiotów z branż farmacji (Polfarmex), meblarstwa (Meble Wójcik), IT i technologii (Diebold Nixdorf, APA Group, Logitech), mobilnej (Wiko, Ingram Micro Poland, EMS), marketingowej (IMS), FMCG (CEDC, Nestle), deweloperskiej (Profbud i Mal-bud-1), HORECA (Heritage Hotels Polska, Dwór Kombornia, Z-Hotel Business & SPA), energetycznej (Vattenfall), przemysłowej (Prima Power) oraz dla sektora publicznego (PARP, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Consulting & More z nazwą Consulting’n more i nową identyfikacją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl