SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alicia Keys i Lewis Hamilton reklamują nowego Mercedesa Benz klasy S

Mercedes-Benz rozpoczął kampanię promującą klasę S - flagową linię modelową tej marki samochodów. Bohaterami działań prowadzonych pod hasłem "Dba o to, co ważne" są Alicia Keys i Lewis Hamilton.

Article

Sercem kampanii komunikacyjnej nowej Klasy S jest hasło „Dba o to, co ważne”. Jej bohaterami są 15-krotna zdobywczyni Grammy Alicia Keys oraz wielokrotny mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton. Firma podkreśla, że oboje łączą osobistą perfekcję z aktywizmem społecznym, wpisując się w ten sposób w główne hasło kampanii.

- Kampania »Dba o to, co ważne« odwołuje się do tego, co ma w życiu największe znaczenie. Czyli do ludzi wokół nas – tych, którzy zawsze powinni być bezpieczni i dla których chcielibyśmy mieć więcej czasu. Pod tym względem nowa Klasa S oferuje idealne warunki swoim podróżującym: bezpieczną przestrzeń w atmosferze nowoczesnego luksusu. Przestrzeń, którą można cieszyć się wszystkimi zmysłami i która pozwala skupić się na tym, co w życiu ważne. To nasza definicja nowej Klasy S - powiedziała Britta Seeger, członek zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG odpowiedzialna za marketing i sprzedaż.


Kampania 360 stopni pod hasłem „Dba o to, co ważne” obejmuje media społecznościowe, formaty internetowe i drukowane, a także reklamy telewizyjne oraz przedsięwzięcia z udziałem celebrytów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Alicia Keys i Lewis Hamilton reklamują nowego Mercedesa Benz klasy S

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl