SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro z GG przed Facebookiem, mocno w górę Google i Onet (Megapanel z kwietnia)

Połączone w grupę strony Allegro i GG Network wskoczyły na drugie miejsce pod względem liczby odsłon, wyprzedzając m.in. strony WP i Orange, Onetu, Facebook i YouTube. Liderem Google.

Article

W kwietniowym Megapanelu/PBI Gemius po raz pierwszy serwisy Allegro i GG Network zostały połączone w jedną grupę, tak samo jak strony Muratora i Grupy Radiowej Time. Badanie został przeprowadzone w zmodyfikowany sposób: oparto je na nowych rejestrach właścicieli stron oraz oszacowano liczbę użytkowników serwisach na urządzeniach mobilnych (przeczytaj szczegóły), w efekcie czego opublikowanie wyników opóźniło się o prawie cztery tygodnie.

Połączone Allegro i GG zanotowały w kwietniu 16,6 mln użytkowników - o 5,27 mln więcej niż Allegro w marcu - i znalazły się na drugim miejscu. Natomiast serwisy Muratora i Time odwiedziło o 665 tys. real users więcej niż strony Muratora miesiąc wcześniej.

Liderem pod względem zasięgu pozostało Google, którego witryny zanotowały 1,05 mln real users więcej niż w marcu. Facebook zyskał w skali miesiąca 910 tys. użytkowników, strony Onetu - 904 tys., Wirtualnej Polski i Orange - 795 tys., a YouTube - 650 tys. Mniejsze wzrosty osiągnęły Grupa Gazeta.pl (55 tys. real users), Grupa Interia.pl (475 tys.) oraz Grupa o2 (285 tys.).

 

         Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego

lp.

nazwa

użytkownicy (real users)

zasięg

audyt site-centric

1

Grupa Google

18 322 767

89,72%

 

2

Grupa Allegro - GG

16 615 526

81,36%

tak

3

facebook.com

14 691 314

71,93%

 

4

Grupa Onet.pl

14 343 666

70,23%

tak

5

youtube.com

14 100 446

69,04%

 

6

Grupa Wirtualna Polska - Orange

12 953 589

63,43%

tak

7

Grupa Gazeta.pl

12 152 234

59,50%

tak

8

Grupa Interia.pl

12 146 923

59,48%

tak

9

wikipedia.org

10 407 219

50,96%

 

10

Grupa O2

9 406 096

46,06%

tak

11

Grupa Nk.pl

8 325 425

40,76%

 

12

Grupa Polskapresse

7 238 815

35,44%

tak

13

Grupa Murator - Time

6 702 579

32,82%

tak

14

Grupa Ringier Axel Springer

6 503 084

31,84%

tak

15

Grupa Cyfrowy Polsat

5 930 305

29,04%

tak

16

Grupa Microsoft

5 789 513

28,35%

 

17

Grupa Next Infor

5 495 249

26,91%

tak

18

adobe.com

5 438 040

26,63%

 

19

Grupa Money.pl

5 385 148

26,37%

tak

20

Grupa TVN

5 254 290

25,73%

tak

 

Wśród serwisów objętych audytem site-centric Allegro i GG wskoczyły na pierwsze miejsce (miesiąc wcześniej same strony Allegro były 8., a witryny GG Network - 11.). Kolejność na pięciu następnych pozycjach się nie zmieniła.

Z kolei strony Ringier Axel Springer zyskały w skali miesiąca tylko 40 tys. real users, przez co zostały wyprzedzone zarówno przez witryny Muratora i Time, jak i Polskapresse.

Po raz pierwszy w zestawieniu pojawiły się objęte właśnie audytem site-centric serwisy Cyfrowego Polsatu- na 10. miejscu z 5,93 mln real users.

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według zasięgu

lp.

nazwa

użytkownicy (real users)

zasięg

1

Grupa Allegro - GG

16 615 526

81,36%

2

Grupa Onet.pl

14 343 666

70,23%

3

Grupa Wirtualna Polska - Orange

12 953 589

63,43%

4

Grupa Gazeta.pl

12 152 234

59,50%

5

Grupa Interia.pl

12 146 923

59,48%

6

Grupa O2

9 406 096

46,06%

7

Grupa Polskapresse

7 238 815

35,44%

8

Grupa Murator - Time

6 702 579

32,82%

9

Grupa Ringier Axel Springer

6 503 084

31,84%

10

Grupa Cyfrowy Polsat

5 930 305

29,04%

11

Grupa Next Infor

5 495 249

26,91%

12

Grupa Money.pl

5 385 148

26,37%

13

Grupa TVN

5 254 290

25,73%

14

Grupa Media Regionalne

5 176 543

25,35%

15

dobreprogramy.pl

4 748 845

23,25%

16

filmweb.pl

4 511 775

22,09%

17

Grupa Edipresse.pl

4 487 546

21,97%

18

elektroda.pl

3 548 029

17,37%

19

demotywatory.pl

3 389 455

16,60%

20

Grupa Panorama Firm

3 375 810

16,53%

 

Adres google.pl odwiedziło 905 tys. użytkowników więcej niż w marcu br., a google.com - aż 1,37 mln więcej. Facebook.com zyskał 910 tys. real users, YouTube.com - 650 tys., Onet.pl - 865 tys., a WP.pl - 795 tys. Natomiast dla Allegro.pl tez wzrost wyniósł aż 1,73 mln.

Ranking domen według zasięgu miesięcznego

lp.

nazwa

użytkownicy (real users)

zasięg

audyt site-centric

1

google.pl

17 530 722

85,84%

 

2

facebook.com

14 691 314

71,93%

 

3

youtube.com

14 100 446

69,04%

 

4

onet.pl

13 285 882

65,05%

tak

5

google.com

13 023 085

63,77%

 

6

allegro.pl

12 293 085

60,19%

tak

7

wp.pl

11 611 248

56,85%

tak

8

wikipedia.org

10 407 219

50,96%

 

9

gazeta.pl

9 744 601

47,71%

tak

10

nk.pl

8 320 042

40,74%

 

11

interia.pl

7 629 988

37,36%

tak

12

chomikuj.pl

7 190 126

35,21%

tak

13

blogspot.com

6 767 257

33,14%

 

14

ceneo.pl

5 575 352

27,30%

tak

15

adobe.com

5 438 040

26,63%

 

16

tablica.pl

4 861 657

23,80%

tak

17

dobreprogramy.pl

4 748 845

23,25%

tak

18

gry.pl

4 646 163

22,75%

 

19

microsoft.com

4 515 453

22,11%

 

20

filmweb.pl

4 511 775

22,09%

tak

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allegro z GG przed Facebookiem, mocno w górę Google i Onet (Megapanel z kwietnia)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Chcesz być lepszy kup sobie odsłony.
9 9
odpowiedź