SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Allegro zachęca firmy do zakładania na nim e-sklepów

Ruszyła kampania promująca Allegro.pl jako atrakcyjny serwis do prowadzenia sprzedaży internetowej przez firmy. Przy akcji Grupa Allegro współpracuje z domem mediowym Universal McCann.

Article

Reklamy w ramach kampanii podkreślają zalety prowadzenia sklepu firmowego na Allegro, m.in. dostęp do bazy 12 mln potencjalnych klientów oraz promocje obejmujące darmowe wystawianie produktów i reklamowanie ich w serwisie o połowę taniej.

Akcja obejmuje różnego typu reklamy (displayowe i e-mailingi w charakterystycznej dla Allegro pomarańczowej barwie) oraz stronę Mojbiznes.allegro.pl. Będzie prowadzona do końca czerwca.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Universal McCann.

W marcu br. Allegro.pl odwiedziło 12,42 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie 2,62 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio trzy godziny i 14:31 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Allegro zachęca firmy do zakładania na nim e-sklepów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Allegro jest jak najdroższa galeria handlowa w mieście.
Ludzie oglądają a potem kupują tam gdzie taniej.

Czyli poza allegro.
10 8
odpowiedź