SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amazon.com nie lubi poniedziałków?

Odwiedzający sklep internetowy Amazon.com w poniedziałek rano mogli natrafić na "remanent"

Dla wielu próbujących dokonać zakupów na stronach Amazon.com w poniedziałek przed południem wizyta kończyła się na komunikacie "Usługa niedostępna" lub "Przepraszamy!". Problemy usunięto ok. 14:30.

"Rano serwis chwilowo nie działał", powiedział Craig Berman, rzecznik firmy Amazon. Jednak jego próby wytłumaczenia przyczyn nie były zbyt konkretne: "To złożony system i czasem zdarzają się w nim problemy".

Trudno wyobrazić sobie gorszy czas na awarie, gdy przedświąteczna gorączka zakupowa osiąga szczyt. Tym bardziej, że Amazon musi się wywiązać z obiecanego inwestorom giełdowym wzrostu ze sprzedaży. Musi się przy tym ścigać z tradycyjnymi sieciami handlowymi, takimi jak Wal-Mark, Best Buy czy Target and Home Depot, które uzupełniają swoją tradycyjną ofertę możliwością zakupów przez Internet.

oprac. Adam Czarnecki

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amazon.com nie lubi poniedziałków?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl