SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amerykanie wolą Internet od telewizji

Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez Online Publishers Association i ComScore Networks

Amerykanie w wieku od 18 do 34 lat wolą korzystać z Internetu niż oglądać telewizję – wynika z badania przeprowadzonego przez Online Publishers Association i ComScore Networks.

Mężczyźni i kobiety z tej grupy wiekowej to najaktywniejsi zwolennicy Internetu. Choć stanowią zaledwie 24% populacji Stanów Zjednoczonych, generują aż 40% odwiedzin na stronach internetowych.

„To najbardziej pożądana przez reklamodawców kategoria wiekowa i równocześnie grupa, która ignoruje telewizję w godzinach najwyższej oglądalności” – stwierdził Michael Zimbalist, prezes OPA. „Najbardziej zdumiewający jest fakt, że 30% z nich codziennie odwiedza strony o tematyce rozrywkowej. To dużo więcej niż 19%, które regularnie czyta pisma o podobnej tematyce” – dodaje Zimbalist.

Amerykanie w wieku 18 do 34 lat są ponadprzeciętnie aktywni w korzystaniu ze wszystkich możliwości, jakie oferuje Internet – od pobierania muzyki, po czytanie recenzji filmowych. Ta grupa wykorzystuje Sieć zarówno jako źródło rozrywki, jak i źródło informacji o rozrywce. Z tego powodu OPA zapowiada szczegółowe badania zachowań młodych Amerykanów, reprezentujących pierwsze pokolenie które dorastało korzystając z Internetu. Ich stosunek do mediów może bowiem wyznaczać trend, który nasili się w przyszłości.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amerykanie wolą Internet od telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl