SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Angielski na Maxa" z Newsweekiem i Mariuszem Maxem Kolonko

Od 26 maja do 30 czerwca do tygodnika Newsweek Polska będzie dołączany kurs języka angielskiego.

"Angielski na Maxa" to seria 6 płyt CD, dzięki którym czytelnicy będą mogli poznać słowa i zwroty przydatne w życiu prywatnym oraz zawodowym. Partnerem strategicznym projektu jest Liberty Direct, a twarzą kampanii reklamowej promującej tygodnik z dodatkiem - Mariusz Max Kolonko.

Kurs został przygotowany we współpracy ze Szkołą Języków Obcych EMPIK.

Kampania promująca tygodnik Newsweek z dodatkiem obejmuje: telewizję, radio, internet, outdoor oraz tytuły wydawnictwa Axel Springer: Newsweek, Forbes, Dziennik, Fakt, Auto Świat, TV Kultura i Przegląd Sportowy.

Kampanię zaplanował dom mediowy Mediacom, a za kreację odpowiada agencja Market Share.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Angielski na Maxa" z Newsweekiem i Mariuszem Maxem Kolonko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl