SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Lasmanowicz: z Interactive Solutions do Hypermedia

Anna Lasmanowicz zaczęła pracę jako e-commerce consultant w firmie Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej była związana m.in. z agencjami Interactive Solutions i Marketing House.

W Hypermedia linked by Isobar Lasmanowicz dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za planowanie strategii i działań w zakresie e-commerce i brand bommerce. Razem z Michałem Kreczmarem, dyrektorem ds. e-commerce, będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów agencji i całej grupy Dentsu Aegis Network Polska. - Pasja i doświadczenia Anny w obszarze pozycjonowania marki w e-commerce pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w obliczu konwergencji kanałów komunikacji i sprzedaży - przekonuje Agata Szeliga Staszkiewicz, managing director Hypermedia linked by Isobar.

Przez ostatnie dwa lata Anna Lasmanowicz pracowała w agencji Interactive Solutions (należącej do Grupy Saatchi & Saachi Poland), gdzie początkowo pełniła funkcję e-commerce junior project managera, a następnie global e-commerce producera. Realizowała międzynarodowe kampanie dla marki Bosch oraz produktów Procter & Gamble.

Wcześniej pracowała w agencji Marketing House (należącej do Havas Worldwide), m.in. przy projektach e-commerce’owych dla T-Mobile Polska oraz kampaniach marketingowych dla firm Carlsberg Polska, Dell, Peugeot i Kimberly-Clark. Była też związana z interaktywnym magazynem o modzie i sztuce.

Dołącz do dyskusji: Anna Lasmanowicz: z Interactive Solutions do Hypermedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl