SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Milewska, Adam Nankiewicz i Łukasz Nalaskowski w Mr Target

Do zespołu interaktywnego domu mediowego Mr Target dołączyli Anna Milewska, Adam Nankiewicz i Łukasz Nalaskowski. Jest to związane z rozwojem firmy oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget.

Od lewej: Łukasz Nalaskowski, Anna Milewska i Adam Nankiewicz Article

Do tej pory platforma videoTarget działała głównie na zasadzie sieci zrzeszającej twórców internetowych i umożliwiała klientom przeprowadzanie wielokanałowych kampanii online. Wizerunkowe kampanie na vlogach oparte były m.in. o lokowanie marki w materiale video czy tworzenie dedykowanych odcinków.

Teraz videoTarget dodatkowo tworzy wielokanałowe, komplementarne kampanie z podziałem na różne etapy ścieżki zakupowej. Łączy działania public relations z eventami, działaniami w social mediach, wiąże aktywności internetowe z działaniami tradycyjnymi. W kompetencjach Videotarget jest nie tylko planowanie, ale także kompleksowa produkcja filmów od scenariusza aż po ostatnie elementy  postprodukcji.

Anna Milewska w videoTarget objęła stanowisko brand managera działu videoTarget oraz PR managera firmy MrTarget. Jest odpowiedzialna m.in. za rozwój działu, koordynację prac zespołu i za wdrożenie nowej strategii video. W branży marketingu Anna Milewska działa już 15 lat – w zakresie budowania i dbania o wizerunek marek i osób pracowała m.in. dla takich brandów, jak C&A, Levi Strauss, Lee, Wrangler, Trollbeads, DrWitt, Fortuna, Łowicz, Włocławek, Krakus, Kotlin, Tarczyn, Pysio, Garden, Polsat Cafe, Agros-Nova oraz BIC Polska. Specjalizuje się w PR produktowym, korporacyjnym i kryzysowym. Zajmowała się także kreacją i produkcją magazynów i filmów  korporacyjnych oraz copywritingiem i kreacją reklamową.

Adam Nankiewicz, jako specjalista RTB odpowiada za optymalizację, prowadzenie oraz nadzór nad kampaniami RTB. Po 7 latach w branży turystycznej Adam Nankiewicz przeszedł do branży RTB i e-commerce, w której działa od około 4 lat. Pracował m.in. w firmie Netsprint.

Do Mr Target dołączył też Łukasz Nalaskowski, który odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnych oraz rozwój nowych produktów. Wcześniej zajmował się sprzedażą w kanale e-commerce - pracował w branży telekomunikacyjnej (Orange, T-Mobile) oraz turystycznej (Coral Travel / Wezyrholidays). Ma doświadczenie w sprowadzaniu płatnego i organicznego ruchu na portal, optymalizacji portali celem zwiększenia konwersji oraz zarządzaniu komunikacją do baz własnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Milewska, Adam Nankiewicz i Łukasz Nalaskowski w Mr Target

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl