SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Anna Szaluś nowym szefem działu reklamy w Wydawnictwie Zwierciadło

Anna Szaluś objęła stanowisko dyrektora działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło. Jej zastępczynią została Anna Ruszkowska.

Anna Szaluś Article

Elżbieta Hołubka, która przez 5 lat była dyrektorem działu reklamy, odeszła z Wydawnictwa Zwierciadło.

Szaluś od 2011roku była menedżerem ds. klientów kluczowych. Wcześniej, przez 7 lat pracowała w wydawnictwie G+J Polska, na stanowisku specjalisty ds. reklamy.

Jej zastępczyni - Anna Ruszkowska - dotychczas również pełniła funkcję menedżera ds. klientów kluczowych.

Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wynosiła 76 tys. egz.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Szaluś nowym szefem działu reklamy w Wydawnictwie Zwierciadło

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ex koleżanka
Ruszkosiu Tobie gratuluję, prawdę powiedziawszy Tobie bardziej należało się stanowisko dyrektora działu reklamy. Wszystkiego dobrego.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing