SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Art & Business” promuje się w kanałach Grupy TVN (wideo)

Miesięcznik o sztuce i biznesie “Art & Business” (Abbey House) rozpoczął pierwszą w historii pisma kampanię reklamową realizowaną pod hasłem “Art & Business dla mądrych ludzi”. Działania obejmują kanały Grupy TVN.

Kampania komunikuje poszerzoną od października ub.r. zawartość pisma. Miesięcznik zmienił też wtedy m.in. szatę graficzną.

Spot promocyjny magazynu emitowany jest obecnie na kanałach TVN CNBC i TVN Warszawa. Potem, w pierwszym tygodniu marca, reklama pokazywana będzie w stacji TVN Style. Kampanię przygotowała i zaplanowała firma LargoCapital.


Właścicielami tytułu są dwa domy aukcyjne: Rempex i Abbey House.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Art & Business” promuje się w kanałach Grupy TVN (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl