SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Kurasiński ambasadorem 2. edycji kampanii #BezSmogu eurobanku

eurobank rozpoczął 2. edycję kampanii #BezSmogu, której celem jest szerzenie wiedzy na temat smogu i zwiększenie świadomości Polaków na temat zagrożeń wynikających z oddychania zanieczyszczonym powietrzem. Ambasadorem akcji jest Artur Kurasiński.

W ramach kampanii w placówkach eurobanku w całej Polsce, m.in. w Mysłowicach, Jarosławiu, Turku, Głogowie czy Starogardzie Gdańskim, zainstalowano kolejnych 50 czujników smogu.

W ciągu dwóch edycji akcji #BezSmogu eurobank przyłączył się do tworzenia i poszerzenia ogólnopolskiej sieci czujników jakości powietrza i we współpracy z firmą Airly zamontował ich w sumie 100 w swoich placówkach.

Sensory mierzą poziom stężenia pyłów zawieszonych PM1, PM2.5 oraz PM10, temperaturę powietrza, ciśnienie atmosferyczne oraz wilgotność powietrza  i znajdują się m.in. w województwach: pomorskim, kujawsko-pomorskim, śląskim, dolnośląskim, małopolskim, lubuskim, łódzkim, mazowieckim, lubelskim, zachodniopomorskim, wielkopolskim, opolskim. Pełna lista miast, w których zamontowane zostały czujniki w ramach 1. i 2. edycji kampanii #BezSmogu, znajduje się na stronie internetowej kampanii.

- Odczyty z naszych czujników z aktualnym stanem powietrza dostępne są na stronie https://airly.eu/map/pl/ oraz w aplikacjach Airly dostępnych na system Android oraz iOS - informuje Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający eurobanku.

Ambasadorem kampanii, podobnie jak w ubiegłym roku, jest bloger Artur Kurasiński.

"Wpływ smogu na nasz organizm jest zatrważający. Przyspieszone starzenie układu nerwowego, problemy z oddychaniem, zawał serca, nadciśnienie tętnicze, astma, bezpłodność... Lista chorób spowodowanych oddychaniem zanieczyszczonym powietrzem jest bardzo długa. Dlatego każda inicjatywa i każde działanie, które zwracają uwagę na ten ważny problem społeczny, a jednocześnie są realnym wsparciem w walce ze smogiem, są nieocenione. Tym bardziej cieszę się, że eurobank kontynuuje kampanię #BezSmogu. Im większa liczba czujników, tym wyższy poziom świadomości." -  powiedział Kurasiński.

Dołącz do dyskusji: Artur Kurasiński ambasadorem 2. edycji kampanii #BezSmogu eurobanku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl