SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Atrakcyjność Małysza spadnie?

Adam Małysz niemal wszystkie kontrakty reklamowe ma podpisane do kwietnia 2006.

Jeśli w tym roku nie zacznie wygrywać, może nie zawrzeć nowych, a już na pewno nie na tak dobrych warunkach – informuje „Życie Warszawy”.

Adam może też wypaść z grafiku Telewizji Polskiej, która obecnie pokazuje wszystkie konkursy z udziałem wiślanina. Publicznej kończą się po sezonie prawa do pokazywania połowy zawodów Pucharu Świata.

– Na pewno strategicznych imprez, takich jak Turniej Czterech Skoczni, zawody w Zakopanem czy mistrzostwa świata nie odpuścimy – uspokaja wprawdzie wiceszef sportu w TVP Stanisław Snopek, ale zaraz dodaje: – Co będzie z pozostałymi imprezami? Wszystko zależy od wyników Adama. Mam pomysł, by przedłużyć licencje, ale mniej atrakcyjne konkursy pokazywać w kanale sportowym – dodaje Snopek.
  
„Zesłanie” do TVP Sport będzie oznaczało kilka razy mniejszą oglądalność. Atrakcyjność Małysza dla potencjalnych sponsorów drastycznie spadnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Atrakcyjność Małysza spadnie?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl