SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank BGŻ i BGŻOptima wybrały agencję Perfomics do działań w internecie

Bank BGŻ i BGŻOptima rozstrzygnęły wspólny przetarg na działania obejmujące strategię, planowanie i zakup mediów online. Za komunikację marketingową obu marek w internecie będzie odpowiadała agencja Perfomics (ZenithOptimedia Group).

<!-- 0.5092s -->

Performics przejął tym samym obsługę marek BGŻ i BGŻOptima w zakresie komunikacji online  od Initiative Media, który do tej pory obsługiwał ten budżet.

Wcześniej, w lutym 2013 roku w wyniku przetargu na obsługę kreatywną banku BGŻOptima wybrana została warszawska agencja Heart and Brain (więcej na ten temat).


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ i BGŻOptima wybrały agencję Perfomics do działań w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl