SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Millennium wyda 190 mln zł na rebranding

Bank Millennium SA wprowadzi nowe logo i nową identyfikację wizualną swojej marki nawiązującą kolorystyką do barw Grupy Millennium bcp.

Zmianie kolorystyki z dotychczasowej pomarańczowej na brzoskwiniową towarzyszy też nowe hasło przewodnie: "Inspiruje nas życie" - informuje "Media&Marketing Polska".
 
Bank rozbuduje też sieć swoich oddziałów - do obecnych 330 placówek w ciągu trzech lat dojdzie kolejnych 160 nowych. Na zmianę wystroju placówek i działania reklamowe związane z rebrandingiem w ciągu 3 lat bank wyda 190 mln zł.
 
Jak informują przedstawiciele banku, nie będzie odrębnej kampanii rebrandingowej w mediach (nie zmienia się nazwa banku), natomiast nowe logo pojawi się już w najbliższych kampaniach produktowych banku, np. promujących kredyty hipoteczne. Kreację dla Banku Millennium przygotowuje agencja Mather Communications, a media kupuje Zenithmedia. Pierwsze oddziały z nowym wystrojem pojawią się już w maju.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bank Millennium wyda 190 mln zł na rebranding

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl