SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bankier.pl w nowej wersji i ze zmienionym logo

Serwis biznesowy Bankier.pl (należący do Grupy Allegro) po 14 latach działania został udostępniony w całkowicie przebudowanej wersji, opartej na nowej platformie technologicznej. Witryna ma również odświeżoną identyfikację wizualną.

Article

W nowej wersji Bankier.pl jest podzielony na trzy główne sekcje: Rynki, Biznes, Twoje Finanse. Ponadto na stronie głównej wyróżniono sekcje tematyczne, narzędzia i forum. W serwisie nadal dostępne są różnego rodzaju narzędzia do analizowania rynków kapitałowych, które wzbogacono o nowe funkcjonalności oraz bardziej wyeksponowano na stronie głównej i podstronach, a także powiązano kontekstowo z prezentowanymi na nich treściami.

Witryna ma również nową szatę graficzną i identyfikację wizualną. Odświeżone logo ma podkreślać ewolucję, którą serwis przeszedł w ostatnich latach.

Obecna wersja Bankier.pl w warstwie programistycznej została stworzona praktycznie od podstaw. Zmieniła się cała architektura aplikacji - zarówno bazy danych jak i technologia. Teraz bieżące utrzymanie i dalsza rozbudowa strony ma być dużo tańsza.

- Uruchomienie nowej wersji portalu to najważniejsze wydarzenie w Grupie Bankier.pl na przestrzeni ostatnich lat, a prowadzone przez kilkanaście miesięcy prace są największym projektem infrastrukturalnym od czasu budowy firmy 14 lat temu - podkreśla Tomasz Jażdżyński, dyrektor zarządzający segmentu media i komunikacja Grupy Allegro. - Portal w nowej odsłonie jest nowoczesny, przejrzysty i jeszcze bardziej funkcjonalny. Udostępniliśmy użytkownikom szereg nowych rozwiązań, które ułatwiają im poruszanie się po serwisie oraz przyspieszają proces wyszukiwania interesujących informacji. Nowe logo i system identyfikacji wizualnej podkreśla to co jest dla nas najważniejsze: wiarygodność, eksperckość i otwartość - przekonuje Maciej Klepacki, dyrektor zarządzający Grupy Bankier.pl.

Nową szatę graficzną portalu, logo i system identyfikacji wizualnej stworzyła agencja Veneo, a w prace nad serwisem zaangażowana była również agencja Internet Designers. Warstwa technologiczno-programistyczna powstała w wewnętrznym dziale IT Bankier.pl, a nowa wersja witryny razem ze stronami satelickimi jest kolokowana w należącym do ATM centrum danych Atman.

W marcu br. Bankier.pl zanotował 1,48 mln użytkowników i 36,37 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bankier.pl w nowej wersji i ze zmienionym logo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bez na dzie ja
wygląda jak gazeta.pl sprzed 8 lat
11 8
odpowiedź
User
gril
Nie jest responsywny? Hej prezesie kto zawalił?
9 8
odpowiedź