SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartle Bogle Hegarty najlepszą agencją reklamową, Adidas najlepszym reklamodawcą (wideo)

Brytyjski magazyn Campaign wybrał najlepszych przedstawicieli branży reklamowej tego roku. Najlepszą agencją zostało Bartle Bogle Hegarty, najlepszą siecią reklamową DDB Worldwide a wśród reklamodawców triumfował Adidas.

Bartle Bogle Hegarty najlepszą agencją reklamową, Adidas najlepszym reklamodawcą (wideo)

Brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty otrzymała wyróżnienie od Campaign już po raz drugi z rzędu. BBH było w tym roku drugą pod względem ilości nagród firmą na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions w Cannes. Campaign chwaliło Bartle Bogel Hegarty za dużą stabilność na najwyższym szczeblu zarządzania oraz wielką kreatywność. Magazyn wyróżnił kampanie reklamowe dla kosmetyków Lynx, Audi oraz dla Guardiana (więcej na ten temat).

Adidas został najlepszym reklamodawcą dzięki swojej obecności na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie. Niemiecka firma była jednym ze sponsorów brytyjskiej reprezentacji narodowej i za promocję podczas tegorocznych IO zapłaciła aż 100 milionów funtów. Za najlepszy element kampanii Adidasa w trakcie Igrzysk Campaign uznało serię 17 okładek dziennika Metro z rysunkami przedstawiającymi brytyjskich sportowców.

Najlepszą siecią reklamową zostało DDB Worldwide, dzięki zaangażowaniu w kampanie społeczne na całym świecie i pozyskanie wielu nowych, istotnych partnerów, w tym Electrolux, Hertz i Johnson & Johnson. W kategorii marketingu bezpośredniego wyróżnienie od Campaign otrzymało OgilvyOne, zaś najlepszą cyfrową agencją został Work Club.

Za najlepszą kampanię roku nagrodę otrzymała brytyjska telewizja Channel 4, z kolei najlepszym medium z perspektywy rynku reklamowego została, również brytyjska, stacja ITV.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bartle Bogle Hegarty najlepszą agencją reklamową, Adidas najlepszym reklamodawcą (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl