SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym Walk Digital

Od 1 lutego Bartosz Jaroszewski rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji Walk Digital. Dział kreacji zasilili także Paweł Cholewa jako digital art director oraz Kamil Pawłowski jako senior digital copywriter.

Od lewej: Bartosz Jaroszewski, Kamil Pawłowski, Paweł Cholewa Article

Jaroszewski jako digital creative director odpowiada za zarządzanie pracą działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi oraz uczestnictwo w działaniach new businessowych.Ostatnio związany był z OS3, gdzie pracował przez ponad cztery lata, początkowo jako senior art director, by po dwóch latach awansować na dyrektora kreacji. Sprawował nadzór artystyczny nad konceptami kreatywnymi dla klientów agencji. Z agencją rozstał się formalnie z końcem stycznia tego roku. 

Bartosz Jaroszewski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w FireFly Creation. Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.

Paweł Cholewa na stanowisku digital art director zajmuje się tworzeniem i realizacją konceptów kreatywnych kampanii. Ostatnio pracował w VML Poland na stanowisku senior art director. Doświadczenie gromadził także w Grey Group Poland, Just, DSK, Dynamicom, GG Promotion, B&J czy CMIR.  Z branżą reklamową jest związany od 2005 roku.

Do obowiązków Kamila Pawłowskiego należy opracowywanie idei kreatywnych oraz koncepcji komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów. Poprzednio, od 2014 roku pracował w VML Poland jako content creative, a następnie awansował kolejno na stanowiska senior content creative i copywriter. Karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w TBWA/Tequila.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bartosz Jaroszewski dyrektorem kreatywnym Walk Digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl