SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BBH traci budżet Vodafone

Operator komórkowy przeniósł swój globalny budżet strategiireklamowej z agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) do holdingu WPP.

W przetargu na budżet uczestniczyła również agencja McCannErickson.

W 2006 roku na rzecz BBH budżet operatora straciła należąca doWPP agencja J.Walter Thompson. Teraz przejąć go ma funkcjonujący wramach holdingu Team Vodafone.

W styczniu tego roku przetarg na planowanie i zakup mediów dlaVodafone na rynku brytyjskim wygrał dom mediowy Carat, wygrywającrywalizację o warty 70 milionów funtów budżet dom mediowy OMD.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BBH traci budżet Vodafone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl