SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BBH traci budżet Vodafone

Operator komórkowy przeniósł swój globalny budżet strategii reklamowej z agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) do holdingu WPP.

W przetargu na budżet uczestniczyła również agencja McCann Erickson.

W 2006 roku na rzecz BBH budżet operatora straciła należąca do WPP agencja J.Walter Thompson. Teraz przejąć go ma funkcjonujący w ramach holdingu Team Vodafone.

W styczniu tego roku przetarg na planowanie i zakup mediów dla Vodafone na rynku brytyjskim wygrał dom mediowy Carat, wygrywając rywalizację o warty 70 milionów funtów budżet dom mediowy OMD.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BBH traci budżet Vodafone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl