SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaszuba, Błasiak i Lewandowska-Ferenc w agencji Bees & Honey

Do zespołu agencji digitalowej Bees & Honey (wcześniej Social Art) w ostatnim czasie dołączyli Wojciech Kaszuba, który objął stanowisko account managera, Kamil Błasiak (paid social specialist) oraz Aleksandra Lewandowska-Ferenc jako office managerka.

Article

Wojciech Kaszuba będzie obsługiwał kluczowych klientów agencji oraz wspierał działania new businessu. W branży reklamowej pracuje od kilkunastu lat. Przed dołączeniem do Bees & Honey był business development managerem w agencji Scholz & Friends. Wcześniej związany był z K2, Velocity oraz Goldbach Interactive. Pracował dla takich klientów, jak Durex, CEDC, Volkswagen, Disney, Samsung, Decathlon czy Pepsico.

Kamil Błasiak otrzymał zadanie reorganizacji działu mediów oraz zwiększenia wyników obecnych klientów. Wcześniej pracował jako senior paid social specialist w iProspect, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kampanie produktowe na rynkach zagranicznych – Wielka Brytania oraz Japonia. Swoje doświadczenie zdobywał też w agencji Tribe47 oraz Green Parrot, gdzie realizował wiele kampanii, w tym dla: BeActive Ewa Chodakowska, Portal Yogi, CQURE Academy, Growth Institute USA, Yves Rocher Polska.

Aleksandra Lewandowska-Ferenc będzie odpowiadała za sprawne funkcjonowanie całej agencji. Z wykształcenia historyczka sztuki, związana z Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaszuba, Błasiak i Lewandowska-Ferenc w agencji Bees & Honey

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
The Man
Gratki! Fajnie rośnie
odpowiedź