SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bezdomni zaangażowani do promocji agencji marketingowej

Amerykańska agencja marketingowa Gogorilla postanowiła zareklamować się, korzystając z usług nowojorskich bezdomnych.

 Każdemu z zaangażowanych w przedsięwzięcie powierzono pod opiekę karton ulotek, które są wręczane przechodniom tylko w zamian za datek. Każdy z bezdomnych trzyma odręcznie wypisaną kartkę, informującą, że dla każdego pracownika branży reklamowej nieskorzystanie z usług agencji Gogorilla może oznaczać wyrzucenie na bruk. Prezes agencji Alan Wolan nie kryje zadowolenia z pomysłu, twierdząc, że pracownikom Gogorilla udało się połączyć społecznie pożądaną akcję finansowej pomocy bezdomnym z wyjątkowo oryginalnym i skutecznym sposobem promocji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bezdomni zaangażowani do promocji agencji marketingowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl