SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Białystok promuje się jako „wschodzący” (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania promocyjna Białegostoku. Akcję pod hasłem „Wschodzący Białystok” przygotowały władze tego miasta oraz firmy Metropolis, Stroer i Equinox.
 

Białystok promuje się jako „wschodzący” (wideo)

Prowadzona od początku maja kampania promocyjna Białegostoku podkreśla, że miasto to oferuje szerokie możliwości dla inwestorów, turystów, a także zwykłych mieszkańców. W akcji wykorzystywany jest wizerunek czterech młodych białostoczan, który ma odzwierciedlać bogaty kapitał ludzki tej miejscowości. Działania mają na celu również pokazanie unikalnego klimatu tego miasta oraz przełamanie jego stereotypowego postrzegania jako centrum Polski B. Hasło główne kampanii – „Wschodzący Białystok” – oraz wykorzystywane w niej logo miasta zostały przygotowane przez Grupę Eskadra na potrzeby ubiegłorocznej promocji miejscowości wśród jej mieszkańców (więcej).


Obecna akcja obejmuje telewizję (TVN24, kanały regionalne TVP) radio (rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, Trójka), prasę („Wiadomości Turystyczne”, „Rzeczpospolita” „Gazeta Wyborcza”), internet (Interia, Onet) oraz outdoor (bilbordy i citylighty w dziesięciu największych miastach).

Strategię i kreację kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – przygotował Urzędu Miasta Białegostoku, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Metropolis, Stroer i Equinox. Całkowity koszt akcji wynosi ok 1,9 mln zł, z czego ok. 1,5 mln zł pochodzi ze środków unijnych.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Białystok promuje się jako „wschodzący” (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sledzik
Chyba "wschodzący" Białystok, a nie "wchodzący"
8 8
odpowiedź
User
lol
wchodzący?:D
8 8
odpowiedź
User
wchodządzcy bartek :)
ano może autor ma swoją wizję kampanii i woli żeby Białystok "wchodził" ;)
8 8
odpowiedź
User
onufry
Panie Tomku może coś tam panu wchodzi, ale na pewno nie Białystok.
8 8
odpowiedź
User
Adam
Dziwne, że agencja i sam Urząd Miasta dopuścili do obiegu logo, które jest tak bardzo zbliżone do znaku organizacji homoseksualistów z USA: http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll ... /942911026
8 8
odpowiedź