SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)

W związku ze zbliżającą się „majówką” i rozpoczynającym się sezonem grillowym sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) w nowej kampanii promuje dedykowaną mu ofertę spożywczą. Równolegle wprowadza do sprzedaży ekologiczne naczynia i sztućce.

Article

Specjalne towary na majówkę trafiły do sklepów Biedronka  w ramach oferty „Świętuj dzień grilla”. Są to m.in. ekologiczne sztućce, talerze, kubeczki i słomki, a obok nich specjalne propozycje kulinarne (np. kiełbasy, mięsa, przyprawy itp.). 

Nowością w ofercie są jednorazowe, biodegradowalne kubki (4,99 zł/opak.), słomki, sztućce czy talerze, wyprodukowane bez wykorzystania nieodnawialnych źródeł energii, takich jak ropa naftowa.

Wykonano je z materiału PLA, uzyskanego z kukurydzy lub z papieru z dodatkiem PLA. Jednorazowe sztućce wyprodukowano z drewna, talerze zaś z pulp trzciny cukrowej lub celulozowej. Cena ekologicznego, 6-osobowego zestawu grillowego, zawierającego talerze i noże z widelcami, to 5,99 zł.


- Dla nas, Polaków, grill to nie tylko okazja do smacznego posiłku na świeżym powietrzu, ale i szansa na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. To także polski sport narodowy, bo wokół grilla toczą się dyskusje na ważne dla Polaków tematy – wśród nich coraz częściej jest też troska o środowisko. Biedronka jako lider rynku również dba o ekologię. Przy okazji oferty grillowej wprowadziliśmy przyjazną dla środowiska linię akcesoriów grillowych. Co więcej, ekotalerze i kubki zapakowane są w folię z PLA, którą po zużyciu również możemy wyrzucić do pojemnika na odpady BIO. Nasze produkty są więc przyjazne środowisku - mówi Joanna Fyałkowska, kupiec w Jeronimo Martins Polska.

Ofertę grillową Biedronki wspiera kampania reklamowa, której głównym elementem jest 30 sek. muzyczny spot „Czas na grill”. Reklama emitowana jest w internecie oraz w wybranych stacjach tv.

Kreacje reklamowe do kampanii Biedronki przygotowuje agencja Duda Polska, media do nich planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker (GroupM).

Wprowadzenie biodegradowalnych jednorazowych naczyń przez Biedronkę to kolejny krok firmy w ramach realizacji strategii zrównoważonego rozwoju i działań na rzecz ochrony środowiska. Na początku kwietnia ten detalista zapowiedział redukcję plastiku w opakowaniach marek własnych i wprowadził do swoich sklepów ekotorby.

Biodegradowalne jednorazowe naczynia sprzedawać będzie też Lidl Polska, który podobnie jak Biedronka - tyle, że kilka dni wcześniej - wprowadził je do swojej oferty dedykowanej grillowi.

Na koniec 2018 roku Biedronka miała w Polsce 2900 sklepów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biedronka wprowadza ekologiczne naczynia i sztućce, w reklamie promuje ofertę na grill (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek86r
Biedra sklep dla Januszy i Grażynek goniacych za swiezakami hehe
1 16
odpowiedź
User
Gie
Wędliny i mięso też nie będą pakowane w jednorazowe opakowania plastikowe? Czy może to eko jest tylko tak na pokaz?
2 1
odpowiedź
User
pavv
Kolejni co świat chcą ratować na pokaz. Mieszkam 500 km od morza więc te słomki czy sztućce w morzu na pewno nie pochodzą ode mnie.
3 1
odpowiedź
User
afa
Jednym z największych skandali ostatnich lat, był jednorazowy Grill, sprzedawany chyba w Lidlu. Zaśmiecił pół Polski!
3 0
odpowiedź
User
Marion
Kiedy Wy wszyscy „dziennikarze” nauczycie się, że oferta nie może być „dedykowana” grillowi?
Dedykuje się książkę, wiersz, piosenkę KOMUŚ.
Takie piękne polskie słowo „przeznaczony” już Wam nic nie mówi?
2 0
odpowiedź