SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Billboardy rządzą wśród alternatywnych form reklamy

Spośród alternatywnych form reklamy największym zainteresowaniem odbiorców cieszą się billboardy oraz telewizyjne product placement - wynika z badania firmy Mediamark Research Inc. (MRI).

Billboardy rządzą wśród alternatywnych form reklamy

Jak informuje serwis Mediaweek, MRI zapytało swoich respondentów czy widzieli reklamy dostarczane przez alternatywne media, a jeśli tak, to czy swoje zainteresowanie nimi określiliby jako znaczne, średnie lub niewielkie.

49,3 procenta badanych określiło swoje zainteresowanie billboardami jako znaczne lub średnie. W przypadku reklam typu product placement w programach telewizyjnych tak samo odpowiedziało 43,5 procenta respondentów.

Na kolejnych pozycjach znalazły się: reklamy dostrzeżone podczas imprez sportowych i rozrywkowych (35,8 procenta), reklamy podczas filmów w kinach (33,2 procenta), product placement podczas filmów (31,2 procenta), reklamy w środkach transportu (26,7 procenta), reklamy na przystankach autobusowych i kolejowych (24,7 procenta), reklamy na pocztówkach (23,1 procenta), reklamy w windach (21,1 procenta), product placement w grach wideo (20,8 procenta), reklamy na dachach taksówek (17,6 procenta), reklamy odbierane przez telefon komórkowy lub inne mobilne urządzenia (17 procent) oraz reklamy wewnątrz taksówek (15,9 procenta).

źródło: Mediaweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Billboardy rządzą wśród alternatywnych form reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl