BPH-GE Money Bank chce mieć 10% udziału w rynku MSP do 2012 r.
Połączone banki BPH i GE Money Bank do 2012 roku chcą mieć 10%udziału w segmencie małych i średnich firm, a na rynku detalicznym- 11% w segmencie kart kredytowych oraz 8-proc. udział w rynkukredytów gotówkowych, wynika ze zweryfikowanej strategii,ogłoszonej w czwartek.
"Do 2012 roku połączony bank będzie dążył do umocnienia swojejpozycji w segmencie MSP, zdobywając 10% udział w kredytach dla tejgrupy klientów. Na rynku detalicznym aspiracją połączonego bankujest 11% udział w segmencie kart kredytowych, 8% udział w kredytachgotówkowych i 4% udział w kontach osobistych oraz utrzymanie 30%udziału w segmencie kredytów ratalnych, a także 7% udział wkredytach hipotecznych" - podał bank w komunikacie.
Bank będzie również intensywnie rozwijać bankowość korporacyjnąi zwiększy udział w rynku kredytów dla przedsiębiorstw. Celem jesttakże zdobycie 7% udziału w negocjowanych podstawowych produktachskarbowych, oferowanych w walutach obcych, a także 4% udziału wdepozytach klientów indywidualnych, MSP i klientówkorporacyjnych.
Banki potwierdziły po raz kolejny długoterminowy cel wejścia doczołówki banków uniwersalnych w Polsce.
"Budujemy silny bank uniwersalny z mocną pozycją konkurencyjną wsegmencie consumer finance, dążąc do osiągnięcia pozycji wpierwszej piątce banków w strategicznych segmentach rynku" -powiedział Józef Wancer, prezes Banku BPH, cytowany wkomunikacie.
Zgodnie ze strategią, w 2012 r. bank będzie dysponował siecią337 oddziałów własnych i 350 placówek partnerskich.
Klienci firmowi będą obsługiwani w 11 centrach korporacyjnych,mali i średni w 25 centrach MSP oraz przez 350 mobilnych agentów.Ponadto bank będzie posiadał 2,3 tys. placówek agencyjnych oraz 2,8tys. punktów sprzedaży ratalnej.
Liczba kont internetowych ma wzrosnąć do 1,5 mln w 2012 r. wobec400 tys. w 2009 r.
Dołącz do dyskusji: BPH-GE Money Bank chce mieć 10% udziału w rynku MSP do 2012 r.