SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Brand24 sprzedał też obecne akcje za 2,5 mln zł, 562 tys. zł dla Larq

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 oprócz sprzedaży nowej serii akcji za 3,49 mln zł zbyła w ramach oferty prywatnej pakiet swoich obecnych akcji za 2,54 mln zł. Ogółem pozyskała więc od inwestorów 6,03 mln zł. Akcje Brand24 za 562,1 tys. zł sprzedała spółkę Larq.

Michał Sadowski, prezes Brand24 Article

Na początku listopada poinformowano, że Brand24 w ramach oferty prywatnej sprzedał 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę, dzięki czemu pozyska 3,49 mln zł. Spółka została wyceniona na ponad 60 mln zł. Na początku 2018 roku ma zadebiutować na bocznym rynku giełdowym NewConnect.

- Środki przeznaczymy na rozbudowę naszego zespołu informatyków, a w efekcie - rozwój naszej technologii, a także zwiększenie comiesięcznych budżetów przeznaczanych na akwizycję nowych klientów. Wejście na giełdę to będzie jedynie techniczny proces wprowadzenia udziałów do obiegu - zapowiadał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24.

W piątek podano, że spółka sprzedała też część swoich obecnych akcji - 79,9 tys. sztuk za łączną kwotę 6,03 mln zł. - Obejmującymi i kupującymi akcje było kilkudziesięciu profesjonalnych inwestorów (instytucjonalnych i indywidualnych) aktywnych na rynku kapitałowym - napisano w komunikacie giełdowym spółki Larq, głównego udziałowca Brand24. Akcje kupili m.in. menedżerowie Larq: prezes Krzysztof Przybyłowski, członek zarządu Mikołaj Chruszczewski i członek rady nadzorczej Piotr Krawczyński.

Jednocześnie Larq poprzez swój Larq Growth Fund I FIZ zbył 17,7 tys. akcji Brand24 za łączną kwotę 562,1 tys. zł. Po podwyższeniu kapitału zakładowego Brand24 o nową emisję akcji będzie miał w nim 40,3 proc. udziału.

W trzech kwartałach br. Brand24 zanotował 5,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 3,5 mln zł rok wcześniej) i 0,4 mln zł straty netto (wobec 0,8 mln zł rok wcześniej).

Według prognozy z wiosny w całym br. spółka ma zanotować 7,4 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 5 mln zł w ub.r.), 0,3 mln zł straty EBITDA (wobec 0,2 mln zł straty w ub.r.) oraz wzrost liczby aktywnych klientów o 46 proc. do 2 069.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brand24 sprzedał też obecne akcje za 2,5 mln zł, 562 tys. zł dla Larq

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing