SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brazylia w zasięgu SMS-a

EL2 przygotowała SMS-ową promocję dla Pepsi Football Fest.

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 jest autorem i realizatorem SMS-owej promocji dla koncernu Pepsi-Cola General Bottlers Poland. Działania te stanowią część akcji promocyjnej Pepsi Football Fest, przygotowanej z okazji tegorocznego Mundialu. Biorąc udział w promocji kibice mogą wygrać szereg atrakcyjnych nagród, w tym wyjazd na największy stadion świata w towarzystwie Euzebiusza Smolarka.

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała promocję SMS-ową, w której kupując produkty Pepsi-Coli kibice mogą wygrać wyjazd do Brazylii oraz spotkanie z Euzebiuszem Smolarkiem na największym stadionie świata Maracana, a dodatkowo wygrać telefony komórkowe Samsung X660. Promocja w Polsce jest częścią międzynarodowej kampanii Pepsi-Cola General Bottlers, której motywem rozpoznawczym jest specjalnie dla potrzeb akcji zaaranżowany przebój zespołu Kraftwerk „Dadada”

Promocja odbywa się pod hasłem „Czy jesteś gotowy na Football Fest?” i trwa od 1 maja do 30 czerwca br. Zdobywcą pierwszej nagrody zostanie osoba, która wyśle w tym terminie największą liczbę zgłoszeń SMS-em z kodem umieszczonym na promocyjnych opakowaniach Pepsi, 7UP, Pepsi Cola Light, Pepsi Cola Max, Mirinda Orange, Mountain Dew lub z kodem dołączonym w postaci zdrapki do produktów Pepsi Cola, sprzedawanych w sieci KFC. Po każdych pięciu prawidłowo wysłanych zgłoszeniach uczestnicy otrzymają nagrodę gwarantowaną w postaci dzwonka lub tapety Pepsi na telefon komórkowy. 
Dodatkowo, każdego dnia 11 osób ma szansę wygrać telefon komórkowy Samsung X660. Losowanie nagród odbywa się co godzinę, począwszy od południa aż do 22.15. W loterii uczestniczą wszystkie prawidłowe zgłoszenia wysłane SMS-em w danym dniu.

„Młodzi konsumenci chętnie uczestniczą w akcjach promocyjnych, przeprowadzanych za pomocą interaktywnej platformy SMS – stwierdza Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2. – Jest to dla nich najtańszy i najprostszy sposób udziału w tego typu wydarzeniach, gwarantujący przy tym dobrą zabawę.”   

W celach komunikacji promocji przygotowana została kampania telewizyjna w Polsacie, TVN, TVN 7, TV Puls, Tele 5, MTV i VIVIE oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Powstała również specjalna platforma internetowa pod adresem www.futbol.pepsi.pl, z której konsumenci mogą pobierać obiekty multimedialne oraz gdzie można uzyskać informacje o najlepszych zawodnikach piłki nożnej na świecie. Za przygotowanie witryny internetowej i opracowanie konceptu komunikacji w internecie odpowiada agencja Digital One.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brazylia w zasięgu SMS-a

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl