SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bridget Jones w Sieci - internetowe preferencje kobiet

Firma Nielsen/NetRatings przyjrzała się internetowym preferencjom współczesnych 30-latek

 Jak się okazało, panie z tzw. pokolenia Bridget Jones - podobnie jak ich literacka patronka - używają Sieci głównie do robienia zakupów i planowania wakacji

Najczęściej odwiedzana przez rówieśniczki Bridget Jones witryna internetowa należy do sieci handlowej Next, tuż za nią uplasowało się inne królestwo e-zakupów - Littlewoods Index. Kolejne pozycje w rankingu należą do agencji turystycznych i... kolejnych sklepów internetowych, a także największego światowego dystrybutora biletów na imprezy kulturalne i sportowe – firmy Ticketmaster. Oprócz zakupów, planowania „małej przerwy” oraz organizowania swojego życia społecznego, brytyjskie Internautki w wieku 30-39 lat zarządzają też w Sieci swoimi finansami. Czołową dziesiątkę zamyka sklep B&Q, oferujący wszelkie materiały do remontowania i wyposażenia domu.

„Choć Bridget Jones jest postacią fikcyjną, to właściciele stron internetowych powinni chyba o niej pamiętać, jeśli chcą przyciągnąć uwagę trzydziestokilkuletnich kobiet” – mówi Lucy Green z Nielsen/NetRatings.

Wizerunek fikcyjnej Bridget Jones dość wiernie pokrywa się bowiem z upodobaniami jej angielskich rówieśniczek. Jak się jednak okazuje, użytkowniczki Internetu z Wysp Brytyjskich nie powielają w 100% cech samodzielnej, lecz samotnej Bridget. W odróżnieniu od literackiego pierwowzoru nie szukają bowiem w Internecie życiowego partnera.

„Różnica pomiędzy Bridget i jej internetowym odpowiednikiem polega przede wszystkim na braku dowodów, że e-Bridget jest nieszczęśliwa lub że szuka mężczyzny: na liście wyraźnie widać brak serwisów pomagających w znalezieniu znajomych lub w umawianiu się na randki” – dodaje Lucy Green.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bridget Jones w Sieci - internetowe preferencje kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl